W dniach 8-16 września podczas Paris Design Week stolica Francji olśniewa designem i współczesnymi projektami artystycznymi. Citroën uczestniczy w oficjalnym programie tygodnia i zaprasza wszystkich na dwa wydarzenia: wizytę w La Maison Citroën przy 39 rue Saint Didier w 16. dzielnicy Paryża oraz prezentację limitowanej edycji NOWEGO CITROËNA E-MEHARI Styled By Courrèges w Galerie Joseph, 116 Rue de Turenne w 3. dzielnicy Paryża.
Citroën stale zaskakuje pomysłami: innowacyjnością nowej koncepcji miejskiego punktu sprzedaży w La Maison Citroën, czy przedłużając lato, ultranowoczesnym kabrioletem z limitowanej edycji NOWEGO E‑MEHARI Styled By Courrèges. Marka w naturalny sposób uczestniczy w ważnym wydarzeniu, jakim jest Paris Design Week.
W dniach 8-16 września za sprawą Paris Design Week połączonego z targami Maison & Objet (Dom & Przedmioty) stolica żyć będzie w rytmie wystaw, dyskusji, wernisaży i wieczorów, którym przyświecać będzie jeden cel: wyjście designu poza ramy targów dla specjalistów poprzez wydarzenia otwarte dla szerokiej publiczności.
W programie Paris Design Week znalazły się dwa miejsca związane z Citroën. Dzięki temu będzie można:
– odwiedzić La Maison Citroën pod numerem 39 przy rue Saint Didier w 16 dzielnicy Paryża.
Utrzymana w domowej atmosferze przestrzeń o powierzchni 150 m² odbiega od zwyczajowego formatu punktu sprzedaży samochodów i zdobyła już kilka nagród. Jest przykładem nowego doświadczenia i wyobrażenia klientów w odniesieniu do miejsc sprzedaży. W otwartej w maju tego roku przestrzeni, która wpisuje się w nową koncepcję miejskiego salonu sprzedaży, Citroën zaprasza, by przeżyć doświadczenie łączące elementy rzeczywiste i wirtualne. Ten format zostanie powielony we Francji, a następnie m.in. w Belgii, Kolumbii, Maroku, Chinach czy Japonii.
– zobaczyć przedpremierową prezentację limitowanej edycji NOWEGO E-MEHARI Styled By Courrèges.
To nowa wersja w 100% elektrycznego, 4-osobowego kabrioletu, która narodziła się w wyniku współpracy dwóch legendarnych francuskich marek. Zostanie zaprezentowana przedpremierowo w Galerie Joseph, 116 Rue de Turenne w 3. dzielnicy Paryża. Edycja, która liczy 61 sztuk w nawiązaniu do roku powstania firmy Courrèges, zrywa z bielą oryginalnego concept caru, która symbolizuje światło i jest znakiem rozpoznawczym słynnego domu mody i prezentuje nadwozie będące jej całkowitym przeciwieństwem w kolorze Vinyl Black.
Paris Design Week : http://www.maison-objet.com/fr/paris-design-week
Marka Citroën
Citroën jest od 1919 roku producentem samochodów, wyróżniającym się kreatywnością i śmiałą wizją. Samochody marki charakteryzuje unikatowy styl, zastosowanie najnowszych technologii i komfort jazdy. Citroën tworzy samochody wsłuchując się w potrzeby użytkowników („people minded”) dzięki czemu oferuje samochody stanowiące odpowiedź na wymagania kolejnych epok. Marka dba również o relacje ze swoimi klientami, zwłaszcza dzięki stronie internetowej z opiniami klientów CITROËN ADVISOR, czy ofercie wynajmu samochodów (Citroën Rent&Smile, Earn&Drive, itd.).
Dziś Citroën należy do czołowych producentów samochodów na świecie. Citroën to 10 tysięcy punktów sprzedaży i obsługi posprzedażnej w niemal 80 krajach i ponad 1,1 miliona samochodów sprzedanych w 2016 roku.
Citroën zdobył 8 tytułów mistrza świata WRC konstruktorów oraz po raz trzeci tytuł mistrza świata konstruktorów WTCC FIA w 2016 roku..
źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze