W połowie września u naszych południowo-zachodnich sąsiadów wystartowała akcja promocyjna Citroën Experience Roadshow. To zaplanowane na cały miesiąc przedsięwzięcie mające na celu zapoznanie potencjalnych klientów z ofertą marki Citroën.
Citroën Experience Roadshow odbywa się w centrach handlowych, ale myliłby się ten, kto sądziłby, iż chodzi jedynie o statyczną prezentację pojazdów. Nie – jest to akcja pozwalająca na prawdziwe zapoznanie się z najnowszymi modelami Citroëna. Marka proponuje jazdy testowe modelami C3 (ze zintegrowana kamerą HD), C-Elysee (z praktycznym, przestronnym bagażnikiem), C4 Picasso (siedmioosobowa wersja Grand jest bardzo przyjazna dla rodzin), czy Spacetourerem (mieszczący nawet dziewięć osób duży Van).
Citroën Experience Roadshow znakomicie wpisuje się w inną akcję przygotowaną przez Citroëna w Czechach. Pisaliśmy o niej w poniedziałek – chodzi o wysokie zniżki przy zakupie nowych aut przy jednoczesnym złomowaniu starych. Sięgają nawet 120.000 koron, czyli blisko 20.000 złotych! Jestem przekonany, że Citroën Experience Roadshow w połączeniu z programem odnowy parku samochodowego w Czechach przyniesie marce wymierne korzyści.
Niewątpliwie wielką atrakcją akcji będzie też możliwość zapoznania się po raz pierwszy w Czechach z najnowszym autem Citroëna. Mowa oczywiście o miejskim SUV-ie C3 Aircross. Auto o kompaktowych wymiarach idealnie nadaje się do miasta. Atrakcyjna stylistyka pożądanych przez klientów SUV-ów, oryginalne, funkcjonalne wnętrze i niezła, jak na ten segment, przestronność sprawiają, że tym autem naprawdę warto się zainteresować.
Podczas Citroën Experience Roadshow można odbyć jazdę próbną wybranym modelem. Wystarczy wejść na stronę www.citroen.cz, wybrać dogodny dla siebie termin (data i godzina) i pojawić się w wybranym miejscu o określonym czasie. Jazdom testowym towarzyszy bar przekąskowy i kilka miłych dodatków. I to nie tylko dla tych, którzy zarezerwowali jazdy próbne, ale dla wszystkich odwiedzających!
Czesi nie mają się też co martwić o swoje dzieci, jeśli zdecydują się przyjść z nimi. Przygotowane zostały m.in. dmuchane zamki do skakania, tak uwielbiane przez maluchów. Nieco starsi zapewne zechcą pojeździć po sporym torze specjalnie przygotowanymi dla adeptów kierownicy samochodzikami.
Codziennie przewidziano 105 jazd testowych (dla dorosłych). A żeby zachęcić do tych jazd Citroen w Czechach przygotował loterię. Wśród wszystkich, którzy zdecydują się na odbycie jazdy testowej dowolnym modelem rozlosowane zostanie użyczenie samochodu Citroën Grand C4 Picasso na calutki miesiąc!
Czy taka akcja nie przydałaby się również w Polsce?…
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze