Odnowiona gama, dwie głośne premiery ostatnich miesięcy: nowy Peugeot 508 oraz 508 SW – marka Peugeot budzi coraz większe zainteresowanie wśród polskich klientów, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach handlowych. W lipcu marka spod znaku lwa przekroczyła 4% udziału w rynku i ma apetyt na więcej. Nadchodzą kolejne nowości.
W ciągu ostatnich czterech lat francuska marka odnowiła swoją gamę samochodów. Atrakcyjne SUV-y i crossovery: 2008, 3008 i 5008, a także nowy Peugeot 508 oraz 508 SW, Rifter, Traveller i dostawczy model Partner, zdobywca prestiżowego tytułu International Van of the Year 2019 (Międzynarodowy Samochód Dostawczy Roku 2019), już cieszą się dużym zainteresowaniem. W perspektywie są kolejne nowości: jeszcze w tym roku pojawią się zelektryfikowane modele 3008 HYBRID4 (z napędem 4X4), 508 HYBRID oraz 508 SW HYBRID oraz niekwestionowana gwiazda ostatniego Salonu Samochodowego w Genewie – nowy Peugeot 208, również w wersji w pełni elektrycznej. Gama dostawczych Peugeotów: Boxera i Experta również została odnowiona – wprowadzone zostały nowe wersje i silniki.
Kolejny rok to z kolei debiut nowego Peugeot 2008 – zapowiedź tej premiery oraz pierwsze zdjęcia całkowicie odnowionego modelu wzbudziły wiele pozytywnych reakcji zarówno wśród dziennikarzy branżowych, jak i pozostałych miłośników motoryzacji w Polsce.
Świetna passa produktowa marki Peugeot przekłada się na wyniki handlowe: w lipcu marka odnotowała 2205 rejestracji samochodów osobowych i dostawczych (do 3,5 t.), co stanowi wzrost o 8,9% w stosunku do analogicznego miesiąca w zeszłym roku (przy wzroście rynku o 5,5%) i daje Peugeotowi udział w rynku na poziomie 4,02%. Wzrost w stosunku do czerwca wyniósł z kolei aż 17,5%.
Kolejne premiery zapowiadają utrzymanie tego pozytywnego trendu.
Informacja prasowa: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze