Sezon świąteczny zbliża się wielkimi krokami, a Citroën My Ami Cargo wkracza w tę rolę, stając się nowoczesnymi „saniami” i przynosząc Boże Narodzenie całemu Mediolanowi. Punktem wyjścia jest sklep COIN na Piazza V Giornate, gdzie znajduje się mediolański Citroën Maison. W swoim pierwszym miejskim sklepie flagowym na terytorium Włoch, marka wprowadziła następującą inicjatywę: od 1 do 24 grudnia, dla każdego zakupu dokonanego w sklepie COIN, będzie można zarezerwować dostawę do domu.
Transport będzie realizowany samochodem Citroën My Ami Cargo, usługa jest bezpłatna i dotyczy wszystkich towarów, które można załadować do wnętrza pojazdu; dostawy będą odbywać się w piątki, soboty i niedziele w zależności od dostępności. Już pierwszy weekend okazał się sukcesem, gdyż wszystkie terminy dostaw do domu są w pełni zajęte.
Citroën My Ami Cargo jest idealnym bohaterem tej misji dostaw ostatniej mili. W rzeczywistości, ultrakompaktowe, elektryczne rozwiązanie mobilnościowe marki posiada wszystkie cechy niezbędne do zrealizowania dostawy prezentów podczas pokonywania drogi przez mediolański ruch uliczny. Dostosowany do nowych potrzeb profesjonalistów, pojazd ten został specjalnie stworzony, aby być idealnym towarzyszem podczas coraz bardziej intensywnych działań związanych z dostawą w środowisku miejskim lub podobnych usług.
Obok fotela kierowcy znajduje się bowiem przestrzeń ładunkowa z modułową dolną półką, która, również dzięki osłonie zapewnianej przez zamknięty tylny przedział, może być wykorzystana do bezpiecznego transportu paczek, poczty i narzędzi. Samochód wyruszy na dostawy w pełnym świątecznym nastroju: ubrany na tę okazję w typowy świąteczny sweter, ale także w towarzystwie nowego hasła – „AMI CARGOH OH OH” – oraz zaprojektowanego z myślą o okresie świątecznym wesołego przesłania „When Christmas comes, it’s coming”.
Ponadto w tym świątecznym okresie mediolański „La Maison Citroën” został uświetniony ekskluzywnym zestawem Ami Goes Wild. Charakterystyczna jest sceneria przywodząca na myśl dzikość i przygodę, pośród której błyszczy na wystawie limitowana obecnie seria Citroën My Ami Buggy: będący wyrazem ekstrawertycznego i ziarnistego stylu model zaprojektowany z myślą o niezapomnianych chwilach wypoczynku jest opatrzony napisem Ami Goes Wild, a u jego boku – dużą choinką.
„La Maison Citroën” w Mediolanie jest pierwszym włoskim salonem flagowym marki, zainaugurowanym 19 maja 2022 roku, po którym w szybkim tempie nastąpił salon w Katanii i bardzo niedawne otwarcie trzeciego, w Bolonii. Sklepy są częścią innowacyjnego Lifestyle Hub, formatu uruchomionego w 2021 roku w wybranych sklepach sieci COIN i zapewniają nowe doświadczenie zakupowe ze spersonalizowaną i zróżnicowaną ofertą.
Zobacz: Nowe samochody Citroën
Salony „Maison Citroën” są przyjazną, wygodną i intymną przestrzenią, zdolną połączyć świat fizyczny i cyfrowy, dając możliwość odkrycia całego uniwersum Citroëna i łatwego dokonania zakupu online pożądanego modelu. Czyli projekt tak innowacyjny, że został wyróżniony podczas niedawnego Innova Retail Award 2022, prestiżowego konkursu poświęconego najbardziej zaawansowanym inicjatywom firm z branży retail w sferze cyfrowej, niecyfrowej lub phygital.
źródło: Citroën / Stellantis
Najnowsze komentarze