Dacia Jogger ma 4,5 metra długości na których zmieszczono siedem pełnowymiarowych miejsc. Samochód można kupić również w wersji 5-miejscowej z bardzo dużym bagażnikiem. Jogger to auto rodzinne, praktyczne i świetnie wyglądające jak na swoją cenę. Bez trudu konkuruje ze znacznie droższymi modelami.
Dacia Jogger sprzedaje się bardzo dobrze. Portfel zamówień fabryka ma pełen na kilka miesięcy do przodu a klienci wybierają głównie najlepiej wyposażone wersje. W Polsce szczególnym zainteresowaniem cieszy się ta z fabryczną instalacją gazową i silnikiem o mocy 100 KM. Co ciekawe, nabywcy Dacii nie narzekają ani na moc ani na pojemność silnika, chwaląc wręcz niezłą dynamikę i oczywiście oszczędność, bo koszty eksploatacji na LPG są bardzo niskie.
Zobacz: Dacia Jogger – przesiadłem się z Toyoty, ogromna różnica na plus!
Dacia Jogger oferuje nawet 7 pełnowymiarowych miejsc, przy czym warto podkreślić, że nawet dwa miejsca z tyłu są wygodne także dla osób dorosłych i to dużego wzrostu. Dlatego trudno znaleźć jej konkurencję, bo do takich zastosowań producenci zwykle proponują dużo większe samochody typu VAN. Toyota, Kia czy Volkswagen nie mają odpowiedników Joggera i mieć nie będą.
Jogger nie jest już autem tak bardzo budżetowym jak na przykład Lodgy. Mamy tutaj udany projekt nadwozia, sporo miejsca w środku jak na wymiary zewnętrzne i całkiem udany projekt deski rozdzielczej. Trudno też narzekać na wyposażenie: Joggera można kupić z bezkluczykowym dostępem, kamerą cofania czy automatyczną klimatyzacją. Nie ma tylko i na pewno nie będzie napędu 4×4.
Zobacz: Nowe samochody Dacia z fabryczną instalacją LPG. Promocje
Wkrótce pojawi się wersja hybrydowa, ale czy będzie ona popularna w Polsce? Producent niechcący ujawnił polskie ceny hybrydowego Joggera (chociaż nie przyznaje się, że to finalne wartości) ale jak dowiadujemy się od importera dzisiaj blisko 90% sprzedaży to właśnie LPG. Polacy chcą oszczędzać i taki Jogger jest dla nich znakomitą propozycją. Mającą oczywiście swoje wady, bo są osoby, które chciałyby mocniejszych napędów czy lepszego wyposażenia. Tylko przy siedmiu miejscach trzeba za to zapłacić gdzie indziej sporo więcej.
Jogger pozostaje dzisiaj bardzo atrakcyjną propozycją i chociaż nie jest to na pewno auto dla każdego to znajdzie w Polsce jeszcze wielu klientów.
Najnowsze komentarze