Rusza nowa platforma mamGO. Klienci mogą znaleźć tam wymarzone auto – nowe lub używane oraz skorzystać z preferowanego przez siebie sposobu finansowania – kredytu w Banku BNP Paribas, leasingu w BNP Paribas Leasing Solutions lub oferty wynajmu od Arval Polska.
Pierwsi użytkownicy platformy, którzy zdecydują się na wybrane finansowanie będą mogli liczyć na wyjątkową promocję – do zdobycia jest 35 voucherów Euronet „wypłata bez użycia karty”, każdy o wartości 2 000 zł. Platforma jest częścią ogłoszonej przez Grupę BNP Paribas w październiku br. marki parasolowej ,,BNP Paribas Mobility”, która skupia wszystkie obszary Grupy zaangażowane w tematykę mobilności.
Odwiedź platformę MamGo teraz.
Bank BNP Paribas we współpracy z Arval Service Lease Polska i BNP Paribas Leasing Solutions wprowadził na rynek nową, innowacyjną platformę zakupową mamGO. Na platformie dostępne są różne marki samochodów – w tym oczywiście francuskie – dostępne od ręki, zarówno spalinowe, jak i elektryczne, oferowane przez Partnerów banku: dealerów, brokerów samochodowych oraz Arval.
Platforma udostępnia trzy formy finansowania do wyboru: kredyt samochodowy w Banku BNP Paribas, wynajem od Arval lub leasing w BNP Paribas Leasing Solutions. Na platformie dostępna jest także porównywarka ofert finansowych i pojazdów, kalkulator opłat i rat miesięcznych, a wszystko po to, aby Klient mógł wybrać najlepsze dla siebie rozwiązanie, dopasowane do jego potrzeb i stylu życia.
Platforma mamGO została stworzona i jest obsługiwana przez BNP Paribas Group Service Center (spółkę technologiczną, dostarczającą globalne rozwiązania dla spółek grupy BNP Paribas)
– Uruchomienie platformy mamGO w Polsce to dla całej Grupy BNP Paribas wielki i ważny krok w kierunku mobilności, w tym tej zrównoważonej, oraz współpraca w ramach ekosystemu na szeroką, unikalną skalę. Promując innowacyjność i wykraczając poza kanon tradycyjnych produktów bankowych, platforma wpisuje się w naszą strategię GObeyond na lata 2022-2025. Na nowej platformie sprzedażowej oferujemy specjalne narzędzia do zarządzania budżetem. Dzięki temu odbiorcy naszej usługi nie tylko otrzymają spersonalizowaną ofertę, ale także będą mieli lepszą kontrolę nad swoimi finansami – mówi Volodymyr Radin, wiceprezes zarządu Banku BNP Paribas, odpowiedzialny z Obszar Bankowości Personal Finance.
– Nowa marka jest odzwierciedleniem różnorodnej i specjalistycznej wiedzy posiadanej przez poszczególne spółki zaangażowane w obszar mobilności. Zgodnie ze strategią GTS 2025 (Growth-Technology-Sustainability), naszą ambicją jest bycie preferowanym partnerem dla naszych Klientów, korporacyjnych i indywidualnych, oraz towarzyszenie im w transformacji ku zrównoważonej, bezpiecznej i szeroko dostępnej mobilności. Polska odsłona mobility w postaci platformy mamGO zdecydowanie zbliża nas do osiągnięcia tego celu – podkreśla François Benaroya, Head of Europe Mediterranean w Grupie BNP Paribas.
Odwiedź platformę MamGo teraz.
Najnowsze komentarze