Dacia była najchętniej kupowanym nowym samochodem wśród marek, które opisujemy na Francuskie.pl w ciągu pierwszych 20 dni listopada w Polsce – wynika z rankingu rejestracji. Na drugim miejscu znalazło się Renault.
Koncern Renault ma powody do zadowolenia. W ciągu pierwszych 20 dni listopada w Polsce zarejestrowano 1215 szt. nowych samochodów osobowych marek Renault i Dacia.
Dacia zanotowała 630 rejestracji, wśród nich największą popularnością cieszą się modele Duster i Sandero, w szczególności z instalacją LPG. I to właśnie fabryczna instalacja gazowa przyciąga tak wielu klientów do salonów – producent doskonale to wie i zapowiada, że będzie kontynuował rozwój tych silników. Szczegóły dotyczące nowych napędów będziemy mogli przedstawić wkrótce, bo już za moment, 29 listopada, będziemy mieli premierę nowej Dacii Duster III generacji. Pojawi się ona w salonach w maju, ale zamówienia będzie można składać oczywiście wcześniej.
W ciągu 20 pierwszych dni listopada Renault sprzedało w Polsce 585 szt. nowych samochodów. Duże zainteresowanie towarzyszy modelowi Clio, który niedawno przeszedł facelifting, nieustannie wysoko ceniony jest – za przestronne wnętrze, szeroki wybór silników, w tym hybrydowych – Captur II. Bardzo dobrze sprzedaje się Arkana.
Grupa Renault | |
Dacia | 630 szt. |
Renault | 585 szt. |
razem | 1215 szt. |
Grupa Stellantis, która znajduje się w procesie ciągłej reorganizacji struktur sprzedaży, wypadła nieco gorzej od francuskiego konkurenta. Najlepiej sprzedającą się marką jest tutaj Opel ze sprzedażą na poziomie 274 szt., w czym na pewno zasługa aktywne kampanii informacyjnej i reklamowej, którą prowadzi. Peugeot zanotował blisko dwukrotnie niższy wynik (157 szt.) – najchętniej kupowany jest nowoczesny 208, Citroen 145 szt. a Fiat zaledwie 80 szt.
Grupa Stellantis | |
Opel | 274 |
Peugeot | 157 |
Citroen | 145 |
Fiat | 80 |
Alfa Romeo | 47 |
Jeep | 47 |
DS. Automobiles | 6 |
Maserati | 6 |
razem | 762 |
źródło danych: Samar
Najnowsze komentarze