Citroën AMI trafił do Czerwonego Krzyża w Hiszpanii. Będzie wspierał działalność organizacji i pomoc potrzebującym w rejonie Madrytu.
Dzięki charakterystycznemu designowi, w 100% elektrycznej technologii, skupieniu się na tym, co najważniejsze, komfortowi, personalizacji i możliwości prowadzenia go bez prawa jazdy kategorii B, Citroën Ami jest rewolucją. Uosabia to, co najlepsze w przełomowej tradycji mobilności Citroëna. Jest synonimem wolności, zarówno w centrum dużych miast, gdzie dzięki swoim rozmiarom i zwrotności jest dostępny w każdej chwili i porusza się jak ryba w wodzie, jak i jako rozwiązanie do przemieszczania się między miastami. Oferuje zwinną i nieograniczoną mobilność.
Zobacz: wiadomości o marce Citroën. Codziennie aktualne, ciekawe, na bieżąco
Jego zerowa emisja CO2 pozwala na dostęp do obszarów o niskiej emisji w centrach miast, z łatwą i cichą jazdą, nawet w szczytach zanieczyszczeń. Zasięg 75 km jest idealnie dostosowany do większości podróży miejskich i podmiejskich. Znacznie przekracza on średnią odległość pokonywaną codziennie w obszarach metropolitalnych.
Zobacz: nowe samochody Citroën. Promocje, wyprzedaże
Praktyczne przeznaczenie Citroëna Ami znajduje odzwierciedlenie w jego technologii. Jego akumulator litowo-jonowy o pojemności 5,5 kWh, jedna z najbardziej zaawansowanych technologii na rynku, można w pełni naładować w zaledwie 3 godziny ze standardowego gniazdka 220 V dzięki pokładowemu kablowi. Tak łatwo jak smartfon. Akumulator znajduje się pod podłogą przedziału pasażerskiego, co zapewnia maksymalną przestrzeń wewnętrzną. Kabel jest sprytnie przechowywany w drzwiach po stronie pasażera. Ponadto Ami może być również ładowany w punkcie ładowania za pomocą dostosowanego kabla (opcjonalnie) lub na publicznej stacji elektrycznej. Silnik o mocy 6 kW pozwala na osiągnięcie prędkości 45 km/h.
Zobacz: Testy aut Citroën. Pomiary, spalanie, opinie
Dwa pojazdy Citroën My Ami, wypożyczone od Citroën Hiszpania, dołączyły do floty Hiszpańskiego Czerwonego Krzyża w rejonie Madrytu. Będą one dostępne w różnych lokalizacjach organizacji i wezmą udział we wszelkiego rodzaju działaniach, od promowania inicjatyw, takich jak Dzień Banderity, po kampanie uświadamiające i misje wsparcia logistycznego w prewencji.
źródło: Citroën Hiszpania
Najnowsze komentarze