Używany Citroën C4 Picasso to jeden z tych samochodów, który na stałe wszedł do polskiego krajobrazu motoryzacyjnego. Kompaktowy, wygodny i rodzinny MPV z praktycznym wnętrzem i ciekawymi rozwiązaniami, takimi jak duża przednia szyba, zapewniający znakomitą widoczność, bardzo nowoczesny jest lubiany przez kierowców i pasażerów. Co może go zastąpić?
Najczęstszym wyborem po C4 Picasso jest Citroën C5 Aircross. Produkowany od kilku lat model jest już dostępny na rynku wtórnym w korzystnej cenie i można go mieć ze znakomitym dieslem HDi. Na początku swojej kariery był oferowany nawet z 2.0 HDi o mocy 180 KM, podawanym na tuning i automatem EAT8. Co ważne, Citroën C5 Aircross nadal oferuje praktyczne wnętrze – chociaż jest, według użytkowników – nieco mniejsze niż w C4 Picasso ale za główną zaletę tego modelu, oprócz modnej sylwetki SUV, uznają znacznie bardziej komfortowe zawieszenie.
Zobacz: testy samochodów Citroën. Opinie, pomiary, spalanie
C5 Aircross, wyposażony w progresywne ograniczniki hydrauliczne, „wyrównuje” na swój sposób dziurawe polskie drogi i jeździ się nim wyjątkowo przyjemnie. Charakterystyka zawieszenia jest biegunowo odległa od twardych, nieprzyjemnych pseudosportowych SUVów niektórych marek – tutaj chce się wręcz, by każda podróż trwała jak najdłużej.
Ceny używanych Citroënów C5 Aircross zaczynają się od 55 tysięcy zł za modele bezwypadkowe. Oprócz diesla 2.0 HDi lub 1.5 HDi warto wybrać dobrze oceniane 1.6 PureTech o mocy 180 KM. W nowszych egzemplarzach jest też ładowalna hybryda, dobry wybór dla osób posiadających fotowoltaikę w domu lub w firmie.
Zobacz ogłoszenia o sprzedaży używanego C5 Aircrossa KLIK
Najnowsze komentarze