Peugeot 408 to nowy model na malezyjskim rynku. Samochód trafił do sprzedaży w kwietniu tego roku. Aby dotrzeć do większej grupy klientów marka spod znaku lwa zorganizowała roadshow z jazdami testowymi.
408-ka wzbudziła spore zainteresowanie na rynku malezyjskim. Od debiutu w kwietniu tego roku, klienci zamówili już ponad 400 egzemplarzy. Peugeot zamierza kuć żelazo póki gorące, by dotrzeć do jeszcze większego grona klientów poprzez pokazy w różnych częściach kraju. Częścią prezentacji są jazdy testowe. Nie ma przecież lepszego sposobu na przekonanie się o zaletach modelu niż w praktyce, siedząc za kierownicą. Nowy Peugeot 408 pojawi się w trzech miastach: Ipoh, Tebrau City oraz Kuala Lumpur.
W Malezji samochód dostępny jest w trzech wersjach wyposażenia: Allure, Premium oraz GT. W podstawowej wersji wyposażenia otrzymamy m.in. 10-calowy ekran dotykowy, 17-calowe felgi aluminiowe, bezprzewodową ładowarkę do smartfona oraz system nagłośnieniowy z 6 głośnikami. Pod maską znajdziemy wyłącznie turbodoładowaną benzynową jednostkę 1.6, która generuje 220 KM mocy. Napęd na przednie koła jest przekazywany za pośrednictwem 8-biegowego automatu. W polskiej ofercie mamy tylko dwa warianty Allure i GT, ale wybór układów napędowych jest większy. Możemy zamówić Peugeot 408 w wersji plug-in hybrid o mocy 180 lub 225 KM, z silnikiem benzynowym 1.2 PureTech 130 lub z układem miękkiej hybrydy o mocy 136 KM.
Zobacz także: Nowy Peugeot 408 GT na wypasie. Ile kosztuje wersja, która ma wszystko?
Oprócz jazd nowym Peugeot 408, uczestnicy roadshow mogą skorzystać z rabatów na zakup modelu 2008, 3008 i 5008. Dodatkowo, odwiedzających może zainteresować interaktywna ściany 3D i różne aktywności. Poprzez udostępnianie zdjęć w mediach społecznościowych można otrzymać gadżety marki Peugeot. Wydarzenie obejmuje dodatkowo jazdy próbne modelem 3008 i odnowionym Landtrekiem.
Najnowsze komentarze