W dniu 1. kwietnia 2015 r. Armelle Volkringer zasili szeregi Renault jako nowa dyrektor ds. komunikacji Grupy. Jej zwierzchnikiem będzie Mouna Sepehri, członkini komitetu wykonawczego, dyrektor gabinetu prezesa.
W dniu 16. marca 2015 r. Florence de Goldfiem została mianowana dyrektorem ds. projektu Komunikacja – Sprawy publiczne – Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa na Chiny. W Regionie Azji i Pacyfiku nowa dyrektor podlegać będzie pod względem operacyjnym Jérôme’owi Stollowi, członkowi komitetu wykonawczego, zastępcy dyrektora ds. wyników, zaś pod względem funkcjonalnym – Mounie Sepehri.
Armelle Volkringer, urodzona w 1959 r., jest absolwentką uczelni Institut de Préparation à l’Administration et à la Gestion (IPAG) oraz Centre de formation aux réalités internationales (CEFRI). Swoją karierę zawodową rozpoczęła w 1983 roku jako kierownik ds. reklamy w dzienniku Médias, a 3 lata później rozpoczęła pracę w Dassault Electronique, gdzie stopniowo przejmowała obowiązki dotyczące relacji z mediami. W 1995 roku została dyrektorem ds. komunikacji ETDE, spółki zależnej Bouygues Construction, a w 2000 roku – firmy Bouygues Telecom. Na początku 2006 roku Armelle Volkringer objęła stanowisko dyrektora ds. komunikacji i stosunków zewnętrznych Grupy Accor. W 2011 roku rozpoczęła pracę w Publicis Consultants jako dyrektor do spraw publicznych i ds. relacji z mediami, a we wrześniu 2014 roku została wiceprezesem tej agencji i dołączyła do jej komitetu wykonawczego.
Florence de Goldfiem, urodzona w 1967 r., posiada dyplom licencjata prawa oraz dyplom magistra politologii. Karierę zawodową rozpoczęła jako dziennikarka ekonomiczna w czasopiśmie Revue française de logistique, później została redaktorem naczelnym pisma Flotte automobile. Pełniła funkcję redaktora działu Usine Nouvelle oraz zastępcy sekretarza generalnego AFPA, następnie w 2005 roku została mianowana zastępcą redaktora naczelnego dodatku Le Parisien Economie. Potem współpracowała głównie z dziennikami Les Echos oraz Le Monde jako felietonistka. Jest nie tylko specjalistką z zakresu sektora motoryzacyjnego, ale również autorką książki „L’Automobile est l’avenir de l’homme!”. W 2011 roku została mianowana dyrektorem ds. komunikacji Grupy Renault – podlegają jej dyrekcje ds. komunikacji zewnętrznej, public relations, komunikacji wewnętrznej, zarządzania siecią podmiotów komunikujących, strategii komunikacji oraz pionu redakcyjnego.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze