Francuscy producenci samochodów spod znaku Citroena, Peugeota i DS mają bardzo bogatą historię. Dlatego w dniu dzisiejszym firma ogłosiła, że tworzy nową organizację, która zajmie się ochroną dziedzictwa marek. Jest to rozszerzenie działań, które do tej pory realizował Peugeot. PSA obiecuje większe wsparcie dla klasycznych modeli i organizowanie specjalnych wydarzeń dla entuzjastów.
Jak dowiadujemy się z komunikatu prasowego, działania te wsparł Carlos Tavares, nowy prezes PSA. Co prawda nie ogłoszono jeszcze szczegółowych planów, ale nowa jednostka zajmie się między innymi połączeniem możliwości muzeów Citroena i Peugeota w jedno duże przedsięwzięcie, które będzie miało również wyraz komercyjny.
Zwiększone wsparcie powinni wkrótce odczuć posiadacze klasycznych modeli. W końcu to oni przez lata za własne pieniądze prezentowali to co najlepsze w Citroenie czy Peugeocie. Prezes PSA podkreśla, że po trudnej reorganizacji firmy czas na zadbanie o korzenie – w tym wspaniałą historię obu firm.
Chciałoby się powiedzieć – w końcu!
Najnowsze komentarze