Jedna z firm motoryzacyjnych miała zaproponować, by Carlos Ghosn przeszedł do nich. Zaproponowano gigantyczne wynagrodzenie, znacznie przekraczające to z Renault. Ghosn jednak odmówił.
„Kocham to co robię i mam nadal bardzo wiele do zrobienia. Nie jestem zmęczony prowadzeniem tak dużej firmy jak Renault Nissan”. Współpraca Renault z Nissanem jest postrzegana w świecie motoryzacyjnym jako jedno z najlepszych połączeń na tym rynku. Wiele w tym zasługi Ghosna, który bardzo sprawnie zarządzał Nissanem a teraz intensywnie wdraża program rozwoju w Renault. Jest to ogromne wyzwanie, ponieważ Carl Ghosn zarządza dwoma ogromnymi organizacjami.
9 lutego bieżącego roku Ghosn ma przedstawić trzyletni plan rozwoju Renault. Europejscy analitycy są jak na razie sceptyczni co do możliwości znacznego cięcia kosztów a przy tym rozwoju firmy. Nie pomagają w tym media, francuska prasa ma zwyczaj nie pozostawiać suchej nitki na pomysłach prezesa Renault.
Najnowsze komentarze