Abarth Fastback właśnie rozpoczął nową kampanię mającą na celu zaprezentowanie publiczności swojej wersji „zatrutej jadem” skorpiona. Stworzony przez agencję Leo Burnett™, 30-sekundowy film przedstawia koncepcję „Uwolnij truciznę, która w Tobie żyje” i prezentuje maksymalną moc, osiągi i sportowy charakter od chwili premiery drugiego modelu Abartha w Brazylii.
Cała kampania, zatytułowana „Mutação”, miała swoją premierę na Rede Globo w przerwie meczu Mistrzostw Brazylii w piłce nożnej 29. listopada 2023.
Abarth Fastback to udoskonalona wersja pierwszego SUV-a Coupé Fiata, która wnosi do modelu jeszcze bardziej sportowego charakteru. Jego śmiały projekt w połączeniu z zaawansowaną technologią i wydajnością zyskuje jeszcze większe znaczenie po otrzymaniu „jadu skorpiona” i to właśnie prezentuje kampania.
W filmie pojawia się skorpion, symbol Abartha, który dosłownie kłuje model, który przechodzi mutację, nadając mu bardziej agresywny design i osiągi. Pokazując w trakcie filmu wszystkie swoje osiągi podczas jazdy ulicami miasta, SUV zmienia także kierowcę, budząc jego najbardziej „zatrute” wcielenie, które w pełni wykorzystuje wszystkie jego atrybuty, powodując, że inne osoby w jego otoczeniu również ujawniają swoje „ukąszone” oblicza.
Oprócz publicznie dostępnej telewizji kampania będzie prowadzona także w mediach społecznościowych na profilach Fiata oraz w projektach contentowych.
Krzysztof Gregorczyk; video i zdjęcia: Abarth / Stellantis
Najnowsze komentarze