Program „Certyfikowana Lancia” mający na celu selekcję i certyfikację używanych pojazdów tej marki rozpoczął działanie dziś we Włoszech. Program poddaje używane samochody tej marki szczegółowym kontrolom, aby zapewnić całkowity spokój podczas zakupów. Zespół specjalistów sprawdza 120 elementów Lancii, a spersonalizowana obsługa gwarantuje najwyższą jakość w zakupie używanych samochodów marki Lancia.
„Dziś wraz z uruchomieniem programu Certyfikowana Lancia wyznaczamy kolejny ważny kamień milowy w przywracaniu Lancii, przeznaczony dla wszystkich klientów i fanów marki, którzy są zainteresowani posiadaniem certyfikowanego i objętego gwarancją używanego pojazdu Lancia” – powiedział Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia. – „To ekskluzywny program, który przekształca doświadczenie zakupu używanego samochodu w prawdziwe doświadczenie marki. Certyfikowana Lancia zaczyna się we Włoszech, ale później zostanie rozszerzona na rynki, na których Lancia będzie ponownie obecna”.
Certyfikowana Lancia
Program został stworzony w celu wykorzystania używanych pojazdów Lancii, które mają mniej niż 7 lat i mniej niż 150.000 km przebiegu, poprzez dokładny proces selekcji, kontroli i gwarancji prowadzony przez zespół specjalistów. Każdy samochód jest skrupulatnie poddawany unikalnym testom i certyfikacji, w ramach których odpowiedni personel Lancii przeprowadza 120 kontroli. Gwarancja handlowa obejmuje większość części zamiennych uszkodzonych w wyniku awarii mechanicznej lub elektrycznej do 24 miesięcy od daty dostawy pojazdu, z nieograniczonym przebiegiem i bez udziału własnego. Klienci nie poniosą żadnych kosztów serwisowych przez 15.000 km lub rok, a w okresie gwarancyjnym samochody będą korzystać z Europejskiej Pomocy Drogowej 24/7.
Lancia zapewnia również szereg spersonalizowanych usług, wychodząc naprzeciw życzeniom i wymaganiom wszystkich zainteresowanych: nie tylko będzie można przetestować pojazd na drodze przed zakupem, ale opcja „Satysfakcja lub zwrot pieniędzy” zapewni również, że zakupiony pojazd można zwrócić w ciągu 10 dni roboczych od dostawy lub, w stosownych przypadkach, wymienić na pojazd tej samej kategorii.
Program „Certyfikowana Lancia” wykorzystuje ogromny profesjonalizm w sieci sprzedaży marki, aby wykorzystać samochody Lancia przy wsparciu metod zarządzania opartych na najlepszych praktykach przyjętych na całym świecie w sprzedaży pojazdów używanych. Program dotyczy wszystkich salonów Lancii, w których znajdować się będzie ekskluzywna ekspozycja pojazdów „Certyfikowana Lancia”.
Odnowiona platforma usprawniająca obsługę klienta
Zadowolenie klienta, które zawsze było znakiem rozpoznawczym marki, jest również centralnym elementem nowego programu „Certyfikowana Lancia”. Rzeczywiście, obsługa klienta jest usprawniona dzięki dedykowanej, całkowicie odnowionej platformie cyfrowej, na której klienci mogą sprawdzić wszystkie dostępne samochody, w tym każdy z nich w widoku 360°. Zainteresowane strony mogą również zidentyfikować dealerów, do których należy się udać, a następnie osobiście kontynuować doświadczenie: u wszystkich dealerów dostępne będą określone strefy i wyspecjalizowany personel, gdzie klienci będą mogli obejrzeć z bliska wybrany przez siebie model Lancii i odbyć jazdę próbną bez obowiązku zakupu.
Działający już we Włoszech program ma zostać rozszerzony na rynki zagraniczne, gdzie Lancia będzie ponownie obecna, w doskonałej harmonii z podróżą rozpoczętą z nową identyfikacją wizualną marki. Począwszy od salonu pilotażowego w Mediolanie, ten skonsolidowany plan działania zostanie wdrożony we włoskich i zagranicznych sieciach do 30. czerwca 2024 roku, co zbiegnie się z wprowadzeniem na rynek nowego Ypsilona. Nowi sprzedawcy zapewnią, że Lancia będzie mogła powitać swoich klientów w przestrzeni, która zapewnia „domową atmosferę” charakterystyczną dla wyrafinowanych włoskich domów, oferując bezkompromisową jakość.
Efektywny i innowacyjny model dystrybucji Lancii obejmuje wybraną liczbę sprzedawców detalicznych, bez dużych salonów sprzedaży. Celem jest utrzymanie wysokiego poziomu jakości, zarówno on-line, jak i off-line, w sześciu krajach europejskich zaangażowanych w proces internacjonalizacji marki.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Lancia
Najnowsze komentarze