Citroën AMI to niewielki, dwuosobowy samochód elektryczny, którego głównym zastosowaniem są krótkie dojazdy w mieście. We Włoszech samochód promowany jest i sprzedawany w… MediaMarkt.
MediaMarkt a właściwie włoski MediaWorld współpracują z Citroënem przy promocji i sprzedaży najmniejszego samochodu marki, czyli Ami. Obie firmy doszły do wniosku, że wizerunek tego autka, niewielkie rozmiary, łatwość jazdy oraz dostępność Ami powodują, iż doskonale wpisuje się w wizerunek sklepów z elektroniką i artykułami gospodarstwa domowego. I zapewne coś w tym jest, bo w końcu sam Citroën mówi o swoim aucie iż jest to jeżdżący toster.
Citroën AMI trafił więc do włoskich sklepów i jest tam oficjalnie reklamowany. Ma nie tylko swoją strefę sprzedażową, ale też materiały promocyjne i możliwość zapoznania się z tym jak jeździ, chociaż to już oczywiście poza obszarem sklepowym.
Wraz z autem oferowany jest pakiet usług, w tym trzyletni AMI CARE DRIVE, który obejmuje:
- pomoc w przypadku całkowitego rozładowania baterii,
- przedłużenie gwarancji AMI,
- wsparcie serwisowe,
Akcja z Mediaworld i AMI jest na razie letnią aktywnością marki, ale być może w przyszłości będzie wydłużona – wszystko zależy od efektów. A jeśli jesteście właśnie we Włoszech to zapraszamy do MediaWorld Tech Village w Viale Certosa w Mediolanie, od dzisiaj oferta jest już dostępna!
Citroën AMI nie jest natomiast na razie dostępny – niestety! – w Polsce.
Najnowsze komentarze