7-miejscowy Citroën C3 Aircross to nowość na rynku indyjskim dlatego francuski producent rozpoczął intensywną kampanię promocyjną w znanym sobie humorystycznym stylu. Najnowszy film porusza aspekt ograniczonej ilości miejsca na nogi, ale przyjemne wrażenie robi cała seria reklam.
Citroën promuje swoje samochody w Indiach jako komfortowe i praktyczne, co nie jest dla nas żadnym zaskoczeniem ponieważ podobnie przedstawiane są modele w Europie. Wraz z wprowadzeniem do salonów nowego C3 Aircrossa rozpoczęła się kampania reklamowa i dział marketingu odpowiedzialny za serię filmów wykazał się dużą kreatywnością. Już na samym początku rynkowej przygody specjaliści od reklamy zachowali dystans i poczucie humoru. To właśnie lubimy w marce spod znaku szewronów. Jakie zalety ma nowy Citroën C3 Aircross, które warto wykorzystać w kampanii?
Duży rozstaw Osi
Najnowszy film prezentuje joginkę, która najwyraźniej potrzebuje nieco większej ilości miejsca. Pokój bohaterki nie spełnił do końca swojego zadania, ale może samochód? Nowy Citroën C3 Aircross choć do ćwiczeń jogi nie do końca się nadaje, z pewnością nie zawiedzie pod względem przestrzeni na nogi ponieważ rozstaw osi wynosi 2671 mm.
„Na szczęście nowy Citroën C3 Aircross SUV Automatic ma wiodący w swojej klasie rozstaw osi, który pozwala się zrelaksować i rozciągnąć w komfortowych warunkach” – informuje hasło reklamowe.
Pojemny bagażnik
Kampania porusza także inne cechy modelu. Jedna z reklam wspomina o przestrzeni w bagażniku i niech nie zwiedzie Was wstęp o tematyce tatuaży :) „Nie martw się. Nie będziemy Cię winić, jeśli nie możesz zdecydować, co jest dla Ciebie absolutnie konieczne do zabrania w tę podróż. Zabierz wszystko!” Citroën C3 Aircross oferuje 511 litrów przestrzeni w bagażniku dlatego pomieści naprawdę wiele bagaży.
Prześwit
Jednym z atutów modelu jest także powiększony prześwit, który pozwoli wjechać na nieco mniej utwardzone szlaki. „Nowy Citroën C3 Aircross SUV Automatic oferuje komfortową i pewną jazdę dzięki wysokiemu prześwitowi, niezależnie od tego, gdzie się wybierasz” – przekonuje indyjski oddział marki.
7-miejscowe wnętrze
Jeśli chodzi o epickie przejażdżki, więcej zawsze znaczy lepiej. Dlatego też wyposażyliśmy nowego Citroëna C3 Aircross SUV Automatic w siedzenia 5+2 Flexi-Pro, aby żaden z Twoich przyjaciół nie pozostał w tyle.
Zbierz więc swoich przyjaciół i wybierz się na jazdę próbną już teraz!”
Zawieszenie i efekt latającego dywanu
Najbardziej spodobało mi się przedstawienie efektu latającego dywanu, z którego znane są samochody Citroena. „Nie każdy jest fanem wstrząsów podczas jazdy dlatego Citroën C3 Aircross SUV jest wyposażony w zaawansowane zawieszenie, które zapewnia efekt latającego dywanu” – głosi hasło reklamowe.
Najnowsze komentarze