CITROËN po cennych doświadczeniach wyniesionych z pierwszej edycji Creative Awards zdecydował się po raz kolejny ogłosić konkurs, tym razem skupiony wokół trzech głównych haseł: Idea Contest, Video Contest, Style Contest.
Idea Contest
Uprzyjemnić życie na pokładzie samochodu odpowiadając tym samym na nowe wyzwania związane z podróżowaniem? Oto właśnie pierwsze wyzwanie rzucone Internautom przez CITROËNA. W tej kategorii wystarczy wymyślić koncept technologiczny, który mógłby zostać w przyszłości wprowadzony w życie.
Bezpieczeństwo, wygoda i rozrywka są tu słowami-kluczami.
Video Contest
Reinterpretacja współczesnej limuzyny, oto aspiracja CITROËNA DS5. Drugie zadanie dla Internautów to stworzenie materiału video o długości 30-90 sekund najlepiej ilustrujący hasło reklamowe CITROËNA DS5: „DS5 – nowa definicja luksusu w zmieniającym się świecie” Film będzie wyświetlany na różnych wydarzeniach organizowanych przez Markę w 2012 roku.
Style Contest
Trzecia kategoria skupia się dookoła mody. CITROËN DS3 zaprezentowany na Salonie we Frankfurcie w nowej szacie Ultra Prestige, z diamentowanymi felgami, fotelami typu Club ze skórzaną cieniowaną tapicerką czarno-białą oraz deską rozdzielczą obszytą białą skórą jest w tu źródłem inspiracji. Zadanie skierowane jest do stylistów-amatorów lub profesjonalistów: wymyśl strój dla kobiety lub mężczyzny, który idealnie pasowałby do podróży na pokładzie DS3 Ultra Prestige.
Kto zajmie miejsce włoskiego designera Flavio Melchiorre, którego personalizacja DS3 figuruje dziś w katalogu? Już dziś zajrzyjcie na stronę www.citroencreativeawards.com! Uczestnicy mają czas do 30. listopada na stworzenie projektu i zaskoczenie jury! Werdykt zostanie ogłoszony na początku grudnia.
Jury pod przewodnictwem Marca Duval-Destin, Dyrektora Badań i Inżynierii Zaawansowanej grupy PSA Peugeot Citroën rozdzieli pulę 18.000€ pomiędzy laureatów we wszystkich trzech kategoriach (1 miejsce: 3.000€, 2 miejsce: 2.000€, 3 miejsce: 1.000€).
Jurorami w konkursie, oprócz przedstawicieli Marki w osobach Thierriego Metroz, Xaviera Duchemin i Thomasa d’Haussy będą specjaliści z różnych dziedzin, m.in:
Veronique Morali – Prezes Fimalac Developpement i założycielka serwisu www.terrafemina.com
Fernando Calmon – dziennikarz motoryzacyjny z Brazylii, autor kroniki „Alta Roda”
Xu Qun – wydawca i redaktor naczelny chińskiego magazynu „Car and Drive”
Iain Percy – brytyjski żeglarz sportowy, dwukrotny olimpijczyk
Oficjalne rozdanie nagród będzie miało miejsce w styczniu 2012 w Paryżu. Specjalnie dla zwycięzców przygotowana zostanie ekskluzywna wizyta w Centrum Wirtualnej Rzeczywistości Citroëna.
Przypomnijmy, że w ubiegłorocznej edycji konkursu zdobywcą nagrody Internautów został designer z Polski – Piotr Bajbak.
Źródło: Citroën Polska
Najnowsze komentarze