Citroën rozwija swoją sieć sprzedaży w Indonezji. Po sukcesie pierwszych punktów sprzedaży Citroën tworzy kolejne salony, w których będzie można kupić samochody marki.
Nowe salony Citroëna powstaną poczynając od miasta Bandung w Jawie Zachodniej. Łącznie, do końca 2023 r., powstanie 12 nowych punktów. „Począwszy od Bandung, Citroën planuje otworzyć 12 nowych punktów sprzedaży w całym kraju do końca 2023 roku, aby ułatwić klientom dostęp do marki Citroën” – napisał importer w swoim oświadczeniu. „Jesteśmy zaangażowani w poprawę życia i dobrobytu Indonezyjczyków. Oczekuje się, że gama produktów, którą dziś prezentujemy w Bandung, będzie w stanie zaspokoić różne potrzeby i indywidualną mobilność ludzi”.
W salonie w Bandung Citroën prezentuje swoje komfortowe modele jakie jak Citroën C3, Citroën C3 Aircross, Citroën C5 Aircross oraz Citroën AMI Buggy, który ma szansę stać się jednym z chętniej kupowanych pojazdów elektrycznych w Indonezji.
W 2023 r. w Indonezji sprzedano łącznie ponad 160 tysięcy nowych samochodów. Prym wiodą producenci lokalni, m.in. z uwagi na podatki, w tym bardzo wysokie cło. Z tego powodu samochody europejskie uchodzą tutaj za luksus i zbytek, ale są chętnie wybierane m.in. przez liczne grono osób z Europy, które zamieszkały tutaj, uciekając przed niezbyt przyjaznymi europejskimi jesienią i zimą.
I chociaż Citroën na drogach Jawy jest rzadkością, to jednak cieszy fakt rozwoju sieci i poszerzania grona klientów. Zazdrościmy AMI – w Polsce na razie, pomimo planów, go nie ma.
źródło: Marketeers
Najnowsze komentarze