Citroën znacząco zwiększy ilość dealerów w Indiach. W dniu dzisiejszym marka ogłosiła plan, w ramach którego chce rozbudować swoją sieć sprzedaży z 58 aż do 200 punktów i salonów w całym kraju. To oznacza wzrost o blisko 400% w ciągu najbliższych lat. Powodem jest chęć zwiększenia zasięgu, rozpoznawalności i sprzedaży marki.
W czasie, gdy cały koncern Stellantis, w tym marka Citroën, zmniejsza ilość dealerów w Europie, w Indiach trwa proces dokładnie odwrotny.
Zobacz: Wiadomości na temat marki Citroën. Codziennie aktualne, ciekawe, z Polski, Europy i świata
„Świadomość obecności Citroëna w Indiach jest obecnie poniżej oczekiwań. W związku z tym Citroen podejmie działania mające na celu budowanie marki, a prace nad tym są obecnie w toku.” – ujawnił dyrektor generalny i dyrektor zarządzający Stellantis India, Aditya Jairaj. „Zamierzamy zatrudnić konsultantów sprzedaży z właściwym proklienckim nastawieniem, koncentrując się na promowaniu przychodzenia do salonu i jazdach próbnych. Staramy się również promować bardzo konkretne zachowania, które pomogą nam zaprezentować nasze produkty konsumentom w celu zwiększenia wolumenu sprzedaży. Nadal pozostaje wiele do zrobienia na poziomie dealerskim”. Po rozbudowie sieci marka zamierza sprzedawać 2000- 3000 samochodów miesięcznie.
Zobacz: Testy aut marki Citroën. Pomiary, spalanie, opinie
Citroën, należący do koncernu Stellantis, wszedł na rynek indyjski w 2021 roku. Początkowo oferowano wyłącznie flagowego C5 Aircrossa. Później do oferty wszedł produkowany na miejscu Citroën C3 w wersji spalinowej i elektrycznej a ostatnio także Citroën C3 Aircross.
Zobacz: nowe samochody Citroën – promocje i wyprzedaże
Koncern niedawno twierdził również, że Indie są rynkiem o strategicznym znaczeniu dla marki, mimo że nie są rentowne.
Najnowsze komentarze