Pod koniec ubiegłego tygodnia Citroën poinformował, że nie tylko przedłużył, ale i rozszerzył współpracę z klubem Paris Saint-Germain. W piątek, 17. stycznia, podpisano umowę, która obowiązywać będzie do roku 2017. Citroën będzie teraz partnerem nie tylko piłkarzy z tego paryskiego klubu, ale także żeńskiej drużyny piłki nożnej oraz męskiego szczypiorniaka.
Mamy więc kontynuację nawiązanej w 2011 roku współpracy pomiędzy dwiema znanymi francuskimi markami – jedną motoryzacyjną i jedną sportową. Markami, które od zawsze napędzane są pasją wygrywania i podejmowania wciąż nowych wyzwań.
„Przedłużenie i rozszerzenie współpracy z klubem Paris Saint-Germain, to dla nas wielki powód do dumy. Jednocześnie jest to podkreślenie naszych wspólnych cech – pasji, ambicji i zamiłowania do wyzwań” – zauważył Philippe Narbeburu, dyrektor Citroën France.
„Rozszerzenie naszej współpracy z Citroënem na sekcję damskiej piłki nożnej oraz męskiej piłki ręcznej jest ze strony tego koncernu wotum wielkiego zaufania oraz wiary w moc klubu Paris Saint-Germain. Ciągłość współpracy z tak ważną i innowacyjną firmą stanowi dla nas powód wielkiej radości” – dodał Jean-Claude Blanc, dyrektor generalny klubu Paris Saint-Germain.
Paris Saint-Germain jest jednym z najbardziej prestiżowych klubów Europy. W zeszłym roku sięgnął po mistrzostwo Francji w piłce nożnej mężczyzn i piłce ręcznej mężczyzn, oraz po drugie miejsce w mistrzostwach kobiet w piłce nożnej.
KG; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze