Dacia Duster z napędem 4×4 jest dostępna w konfiguratorze Dacii w najwyższej wersji wyposażenia Journey. Cena samochodu zaczyna się od 98.300 zł za wersję benzynową oraz 99.300 zł za diesla.
Oba te napędy dobrze nadają się do 4×4. Dacia Duster z silnikiem benzynowym 1.3 TCe o mocy 150 KM dysponuje 250 Nm maksymalnego momentu obrotowego, dostępnego przy 1700 obrotów, natomiast dCi 115 KM ma 260 Nm przy 2000 obrotach na minutę.
Wcześniej Dustera 4×4 można było kupić też w niższych wersjach wyposażenia. Teraz jest już zarezerwowany dla najwyższej, nazywanej Journey, co w tłumaczenia na język polski oznacza po prostu podróż.
Wyposażenie seryjne Dustera 4×4 obejmuje
NAPĘD
-
4×4 (z trybami auto, 4×4, 4×2)
-
skrzynia biegów manualna 6-biegowa
-
obręcze kół ze stopu metali lekkich 17″ Tergan
-
szyby tylne przyciemniane
-
funkcja replikacji telefonu komórkowego
-
mapa Europy Wschodniej – wersja rozszerzona
-
komunikaty w języku polskim
-
kamera cofania
-
Media Nav
-
3 letnia subskrypcja map
-
tapicerka materiałowa z białymi przeszyciami i logiem Duster
-
centralny zamek
-
szyby tylne regulowane elektrycznie
-
szyby przednie regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym po stronie kierowcy
-
oparcie tylnej kanapy składane w układzie 1/3-2/3
-
zdalne otwieranie drzwi kluczykiem z falami radiowymi
-
kierownica pokryta skórą ekologiczną
-
kolumna kierownicy z regulacją wysokości i głębokości
-
nawiew powietrza na tył
-
konsola centralna ze schowkiem i regulowanym podłokietnikiem
-
fotel kierowcy z regulacją wysokości i podparcia lędźwiowego
-
światła automatyczne, wycieraczki automatyczne
-
lusterka zewnętrzne podgrzewane, regulowane elektrycznie, składane elektrycznie
-
światła do jazdy dziennej LED
-
światła przeciwmgłowe
-
kryterium techniczne
-
ograniczenie prędkości do 180 km/h
-
komputer pokładowy
-
kryterium techniczne dotyczące pasów
-
wskaźnik zmiany biegów
-
tryb ECO
-
HDC – system kontroli zjazdu ze wzniesienia (dla wersji 4×4)
-
system wspomagania parkowania tyłem
-
kryterium techniczne do pakiet klimatyzacja
-
klimatyzacja automatyczna
-
ABS
-
układ wspomagania nagłego hamowania (AFU)
-
czołowe i boczne poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
-
możliwość dezaktywacji poduszki powietrznej pasażera z przodu
-
przednie pasy bezpieczeństwa bez regulacji wysokości
-
poduszki przednie boczne i kurtynowe
-
system monitorowania martwego pola (BSW)
-
system mocowania fotelika dla dziecka ISOFIX na bocznych miejscach z tyłu
-
zestaw do naprawy uszkodzenia opony
-
regulator-ogranicznik prędkości
-
system kontroli ciśnienia w oponach
-
tylne 3-punktowe pasy bezpieczeństwa
Najnowsze komentarze