Hyundai ogłosił, iż rozważa pobieranie opłat abonamentowych od swoich klientów, między innymi za używanie takich funkcji jak podgrzewane siedzenie. Dacia nie czekała długo z reakcją i przypomniała o swojej akcji.
Kilka miesięcy temu Dacia, w reakcji na pomysły BMW by wprowadzić abonament na używanie funkcji w samochodzie, ogłosiła w Wielkiej Brytanii że rozdaje swoim klientom bezpłatne termofory z gorącą wodą. Akcja spotkała się wtedy z bardzo pozytywnym odzewem rynku, a klienci śmiali się do rozpuku.
Teraz Dacia odnosi się do koncepcji Hyundaia, który chce iść podobną drogą co BMW i pobierać opłaty na przykład za używanie podgrzewanych siedzeń: „Pamiętacie, jak oferowaliśmy termofory z gorącą wodą, aby zwalczyć chłód subskrypcji? Wygląda na to, że wcale nie zrobiło się cieplej!” – napisała Dacia na portalu X.
Pomysł, by samochód sprzedać a jego funkcje traktować jako usługę jest absurdalny i klientom to podobać się nie może. Skoro coś kupuję i za to zapłaciłem, to czemu mam jeszcze dodatkowo ponosić koszty np. włączania podgrzewania czy masażu w siedzeniach?
Dacia nie zamierza na razie rozdawać termoforów z gorącą wodą, bo zbliża się lato i robi się cieplej, ale kto wie co jeszcze w tej Wielkiej Brytanii wymyślą! Najwyraźniej mają abonament na dobre pomysły.
Najnowsze komentarze