Dacia Logan w wersji wywrotka? Czemu nie. Taką konwersję przygotowano ponad 11 lat temu we Francji. Nie weszła chyba do szerszej produkcji, bo słuch o niej zaginął, ale dzisiaj Dacia może stać się ciekawą bazą do konwersji na samochody użytkowe.
Tania platforma w postaci samochodu w podstawowej wersji i przerabianie go na coś innego nie jest sprawą nową. Tak przecież powstał cały biznes wokół kamperów. Niektóre firmy kupowały same kabiny z ramą podwozia i produkowały swoje wersje zabudowy, inny brali tylko ramę z silnikiem i budowali całość. Na tego typu biznesie wyrósł przecież cały dział samochodów Fiata, który prowadził Thomas Hajek, później wieloletni dyrektor Fiat Auto Poland, a dzisiaj prezes spółki Fabryka Samochodów Elektrycznych z Bielska Białej.
Dacia Logan Pick-up była skierowana do małych firm. Podnoszona platforma, umożliwiająca m.in. przewożenie materiałów sypkich, ma pojemność 4 metrów sześciennych. Zbudowano również Dacię Logan z izotermą, którą można otworzyć z trzech stron, mającą niecałe 2 metry sześcienne.
źródło: L’argus.fr
Najnowsze komentarze