Kampania jest częścią promocji nowego SUVa z Rumunii. "Jest to współpraca dwóch różnych marek. Jedna z nich jest dobrze znana i ceniona na całym świecie przez miliony fanów. Druga rośnie na całym świecie i jest obecna na najważniejszych rynkach oraz kontynentnach. Dacia Duster zasługują na takie traktowanie i mamy nadzieję, że nasza kampania wesprze sprzedaż Dustera", powiedział Alfredo Quinto, dyrektor hiszpańskiego biura Dacia.
FC Barcelona ma szanse zakwalifikować się do półfinału Ligi Mistrzów a potem być w finale. Według badań hiszpańskiego oddziału firmy Dacia, mecze FC Barcelona cieszą się ogromnym powodzeniem. Dziesiątki milionów widzów przed telewizorami i setki tysięcy kibiców na stadionach mają zapewnić promocje marki na całym świecie.
Pierwsza grą, w której Messi i Ibrahimovic będą nosić koszulki z logo Dacia będzie mecz w lidzie hiszpańskiej przeciwko Athletic Bilbao, który odbędzie się na Camp Nou w sobotę, 3 kwietnia o godzinie 22:00.
Dacia będzie w pełni wykorzystać współpracę z FC Barcelona. Wkrótce pojawi się specjalna edycja samochodu "Dacia Duster By Boat". Szczegóły wyposażenia tej wersji nie są jeszcze znane.
Najnowsze komentarze