Chat with us, powered by LiveChat

DS 8 – nadchodzi nowy rywal Audi A6, BMW Serii 5 i Mercedesa Klasy E

44 7 999

DS 8 będzie nowym flagowym modelem marki DS Automobiles, który ma rywalizować na rynku z Audi A6, BMW Serii 5 i Mercedesem Klasy E. Samochód będzie miał oryginalny wygląd zewnętrzny i luksusowe, awangardowe wnętrze.

Marka DS Automobiles wprowadziła w tym roku do salonów nowy model DS 3 Crossback, który zastąpi w ofercie DS 3. Drugim pojazdem w gamie jest SUV DS 7 Crossback. Jeśli chodzi o liczbę modeli, oferta DS jest na razie skromna, ale francuski producent ma w planach ofensywę. Na liście nowości jest kolejny pojazd z segmentu SUV/crossover oraz nowy model klasy wyższej, który w mediach otrzymał nazwę DS 8. Samochód pojawi się w roku 2020. Luksusowy model, który ma konkurować m.in. z Audi A6, BMW Serii 5 i Mercedesem Klasy E. Magazyn Autozeitung wykonał wizualizację nowego DS.

Czym przekona klientów? Przede wszystkim oryginalnym wyglądem zewnętrznym i komfortowym, awangardowym wnętrzem wykończonym materiałami wysokiej jakości. Nie zabraknie dużego ekranu na desce rozdzielczej oraz mnóstwa nowoczesnych technologii. DS 8 będzie mierzył ponad 4,8 m długości, a jego znakiem rozpoznawczym będzie duży grill oraz LED-owe reflektory. Samochód najprawdopodobniej otrzyma napęd hybrydowy łączący jednostkę 1.6 Pure Tech z silnikiem elektrycznym o łącznej mocy 300 KM.

Kiedy zobaczymy DS 8? Nowy rywal Audi A6 zadebiutuje w 2020 roku. Grupa PSA zrezygnowała z udziału w tegorocznych targach motoryzacyjnych we Frankfurcie i marki DS również na nich nie zobaczymy. Premiery modelu spodziewamy się w marcu na samochodowym w Genewie.

Źródło: Autozeitung.de

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
11 Wątki komentarzy
33 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
35 Autorzy komentarzy
KoloKoloKoloKoloSlawo Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
MHM
Gość
MHM

Jeśli będzie również wersja kombi i większa gama silnikowa to może i będzie mógł powalczyć z w/w konkurencją. Jeśli jednak będzie tylko sedan z podaną hybrydą to dużego sukcesu nie wróżę.

Paweł
Gość
Paweł

Pojęcia nie masz
Rywalem Audi może byś Skoda SEAT ale nie grupa PSA która zdecydowanie jest bardziej premium, niezawodność, nierdzewieja i rozsądne wieczne silniki

Eryk
Gość
Eryk

Zmień dilera głupoty gadasz

Koss
Gość
Koss

Nadchodzi? Chyba raczej nadjeżdża.

Adam
Gość
Adam

W dalszym ciągu będzie to tylko DS. I nie ma mowy o konkirowaniu z Audi/BMW/Mercedes

ToJa
Gość
ToJa

W Twojej głowie.

Takie prestiżowe to audi. Np.: A4 80% sprzedaży to 2.0tdi w najniższym wyposażeniu.

jan
Gość
jan

Skąd takie dane? Bo o ile ja się orientuję, to sprzedaż wersji podstawowych w segmencie premium jest zwykle marna.

Alex
Gość
Alex

Tylko co ma Audi A4 do segmentu premium?

Mr Brown
Gość
Mr Brown

To będzie co najwyżej rywal dla azjatyckich niszowych marek premium takich jak Lexus i Infiniti. Marka, która kilka lat temu aspirowała do dorównania gigantom z Wielkiej Trójki, dopiero teraz przymierza się do wprowadzenia pierwszego sedana na rynek europejski. O DS 8 mówi się od dobrych kilku lat. Pod koniec produkcji C5 mówiono, że będzie następca z logo DS wyposażony w Hydractive i budżetowe nowe C5. Żaden z tych trzech modeli oczywiście nie ujrzał dotąd światła dziennego, a posiadacze C5 zdążyli je wymienić na modele innych marek. Życzę dobrze PSA, ale ich polityka wobec Citroena i DS jest dla mnie niezrozumiała.… Czytaj więcej »

Obywatek MK
Gość
Obywatek MK

Właśnie dlatego teraz DS może wprowadzić na rynek dużą limuzynę, wcześniej musiałby mieć duże silniki V6, V8, teraz wystarczy 1.6 hybryda i nikt o to nie ma pretensji. Volvo jedzie tylko na czterech cylindrach i jest dobrze.

ToJa
Gość
ToJa

No tak, w 2020 normy przywalą wszystkim i takie 1.6 pod maską nikogo nie będzie oburzało. W sumie może i dobrze. Zobaczymy.

Mr Brown
Gość
Mr Brown

Volvo jedzie na silnikach dwulitrowych, a to o 1/4 większa pojemność. Jeśli polityka UE się nie zmieni, za kilka lat silniki mające więcej niż cztery cylindry będą rzadkością. Zapotrzebowanie na moc powyżej 350 KM występuje tylko w segmencie F i droższych samochodach sportowych, a i tu coraz większą rolę odgrywają hybrydy. DS nie posiada w ofercie sedana klasy średniej a to najważniejszy model dla każdej marki premium. Popatrzyłem na moce silników Audi A6 i w oparciu o 1.6 faktycznie można stworzyć atrakcyjną ofertę. Bazowy benzyniak 1.6 200 KM, lepszy wariant 1.6 230 KM, dla wymagających hybryda. Diesel 2.0 w wersjach… Czytaj więcej »

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

No i co by Ci przybyło jak byś miał nawet te 2.0 przecież przy turbo to nie ma większego znaczenia. Może DS nie aspiruje w limuzynach pow. 300 KM. Z resztą ile ich się sprzedaje?

Tomasz Nowicki
Editor

DS i Peugeot będą miały w ofercie napędy ok 350 – 400 KM.

Mr Brown
Gość
Mr Brown

Jeśli powstanie jakiś DS 8 Sportcoupe lub 308 Super GTI z silnikiem o mocy 400 KM to znając filozofię PSA będzie to hybryda a nie V8.

Marek
Gość
Marek

Tylko zacznijmy od tego wraz z użyciem energii elektrycznej tą moc maleje to koni mechanicznych czyli w tym przypadku do 180… Porażka

Adam
Gość
Adam

Volvo S60 i S80 mają silniki 1.6 Turbo

South-PL
Gość
South-PL

Cóż – DS ma przed sobą trudną drogę. Musi przekonać klientów, że jest premium, a przeciętni klienci myślą stereotypowo. Dla nich premium to Niemcy (Mercedes/BMW/Audi) i Japończycy. Lexus jest marką którą uznano za premium – jednak trochę to potrwało. Tą drogą musi iść DS – tak jak karawana ;). Przekonać klientów jakością – produktu i obsługi. Jak będą trzymać poziom to i klient uzna DS-a za premium. Patrząc na aspirujących do grupy premium – widzimy że nie wszystkie marki są w stanie zdobyć uznanie klientów europejskich. Legendarni Japończycy, którzy zdobyli Amerykę: Lexus, Infiniti i Acura- na naszym kontynencie już nie… Czytaj więcej »

Adam
Gość
Adam

Z drugiej strony Gensis wchodzi na europejski rynek

Adam
Gość
Adam

To ma być raczej rywal Genesis G80 i Lexusa ES

Prawda
Gość
Prawda

z renomą silnika 1.6 pure tech (znanym jako thp) mogą sobie powalczyć. Będzie to limuzyna dla ubogich, którzy nie kupią używanego samochodu, a będą chcieli mieć nowy pojazd z segmentu F.

Piotr001
Gość
Piotr001

Uuuuaaaaaaaa! Ale ziewam! Już nie wiem, czy to ciśnienie, czy to nudne pitolenie!

Louis
Gość
Louis

Naprawdę, „portalik” ten dostarcza ogromną dozę humoru, emanując dowcipem w stylu Monty Pythona. Zapewne już drżą w Audi i Mercedesie…. boi się już nawet cały marketing Skody i Toyoty. Francuzi z pomysłowymi ledami myślą, że zawojują tm rynek? Chyba tylko na chwilę. Do prestiżu, konkurowania w segmencie premium, potrzeba czegoś więcej. Chyba jeszcze tego nie zrozumieli. Jakość, obsługa posprzedażna, szanowanie klienta, wartości rezydualne… . Ale skąd oni mogą o tym wiedzieć?

Bee!
Gość
Bee!

Francuzi nie wiedzą czym jest premium, ale Ty wiesz! Może odezwij się do PSA, i jako fachowiec, znawca rynku premium, załatw sobie etat doradcy.

Krzysiek
Gość
Krzysiek

Biorac pod uwage, ze francuzi przez lata z uporem maniaka probowali sprzedawac w segmencie E/F nadwozia inne niz sedan to smiec watpic w ich geniusz.

Piotr001
Gość
Piotr001

Yhy! Mercedes S63 AMG coupé- kupiony jako wyprzedaż rocznika 2017 (960 tys. zł) na początku 2018 za 760 tys. Nie trzeba być lotnym z matmy ile to rabatu. Jest 2019 – ile warty jest teraz? Wsadź sobie @Louis te quasi mądre gadki w gatki! Rozpatrywanie wartości rezydualnej? Litości! Na autach się traci, nie zarabia- chyba, że są to auta do firmy dla handlowca, czy dostawcy. O obsłudze mi synku nie opowiadaj, bo właśnie w Peugeot i Renault doświadczyłem najlepszej. A prawda i tak jest taka, że obsługa to loteria- bo możesz mieć ASO super, a możesz trafić na chamów. I… Czytaj więcej »

Marek
Gość
Marek

Haha to się uśmiałem tak jak pewnie Mercedes BMW albo Audi… wstyd porównywać zwłaszcza że chce konkurować z takimi markami silnikiem 1.6… A hybryda PSA daje tylko na pełnym aku te 300 koni… Więc wraz z użyciem mocy maleje

Ryszard
Gość
Ryszard

Przywiązanie do marki wymaga posiadania w miarę pełnej gamy modelowej. DS tego nie ma i – nawet po premierze nowego modelu – nie zapowiada się żeby miał. Ba! nawet siostrzana – bardziej ekonomiczna -marka nie ma. Niemieccy konkurenci mają. Na tym poległa, zdaje się, alfa romeo.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

No to ja piszę klasyczne SPRAWDZAM. O jakiej siostrzanej i tańszej marce Pan myśli? Proszę wymienić modele tej marki, które s w aktualnej ofercie. Ponieważ nie bardzo liczę na odpowiedź, to udzielę jej sam. Domniemując, że chodzi Panu o Citroena wymieniam: C1, C3, C3 Aircross, C-Elysee, C4 Cactus, C4 Spacetourer (w dwóch wersjach nadwoziowych), C5 Aircross, Berlingo, Spacetourer. 8-9 modeli. Tak, nie ma niby-prawdziwego kompaktu i nie ma przedstawiciela segmentu D, który to segment dynamicznie się kurczy i nawet Passat notuje ogromne spadki sprzedaży. Popatrzmy więc na gamę Skody. Citigo, Fabia, Rapid, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq. 9 modeli.… Czytaj więcej »

Ryszard
Gość
Ryszard

O Citroenie rzecz jasna. Przecież przywiązanie do marki to nie jest kwestia ulubionego przez marketingowców „prestiżu” tylko banalnie tego czy jestem zadowolony z aktualnego samochodu, czy kupię następny tej marki i czy go komuś polecę. A jak mam kupić skoro w ofercie marki tego, czym jeżdżę, bądź chciałbym jeździć, po prostu nie będzie? Życzę DS jak najlepiej ale w tej chwili mają 2 modele. Słownie – DWA. No, dojdzie trzeci. To ma być oferta? Alfred Sloan miał takie powiedzenie (cytowane przez zmarłego niedawno Lee Iacoccę) że trzeba mieć w gamie modelowej coś dla każdego. I dawny (taki sprzed parunastu lat)… Czytaj więcej »

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Klasycznego kompaktowego auta w Citroenie faktycznie nie ma, ale C4 Cactus może z powodzeniem pełnić rolę takiego samochodu. Na plus ma pewne crossoverowe naleciałości, co w dzisiejszym świecie może mu zjednać dodatkowych klientów. Może, ale nie musi. PSA, w mojej opinii, chce każdą markę nie tylko inaczej pozycjonować, ale i zapewnić jej inną ofertę, inną gamę. To stąd modele obecne w Peugeocie, a niedostępne, przynajmniej na razie, w Citroenie. W normalnych krajach Citroen zwyżkuje ze sprzedażą, więc ta polityka ma sens. Peugeot też nie traci ;-) Być może lepsze jest podejście VAG-a – w każdej popularnej marce mają szeroką ofertę,… Czytaj więcej »

Witek
Gość
Witek

PSA pogubiło się, co ma jak pozycjonować. Być może to wynik zmian w strukturach koncernu i brak konsekwencji. Najpierw DS miał być „premium”, teraz także i Peugeot. Ale to takie tylko francuskie „premium”. Cenowe, nic w zamian.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

Skoda nie ma chamskiego marketingu tylko skuteczną nawałnicę marketingową. Jeśli chodzi o głupie reklamy to głupie durne reklamy ma np citroen. Natomiast teraz mamy zalew reklam skody bo sprzedaż im zdycha – podnieśli ceny i klienci przerzuci się na dacie lub na koreańskie czy też japońskie auta. Dlaczego psa na tym nieskorzystało?

Jan
Gość
Jan

Reklama reklamą, znikomy na wpływ na zakup auta. Może co najwyżej informować o dużych rabatach. Jestem posiadaczem wieloletnim C5 kombi. Nadszedł czas na zmianę. C5 Aircross z tyłu ciasny. Wybrałem KIA kombi. VW nie miał niczego dla mnie atrakcyjnego.

Slawo
Gość
Slawo

@Marcin też podnieśli ceny.

Marcin (ten wiecie który)
Gość
Marcin (ten wiecie który)

No ale popatrzmy rzetelnie. Cactus i picasso są w końcówce produkcji. Elysse to sedan który jeszcze sprzedaje się w Turcji bo klasyczne sedany ( w niższych klasach) przestały się sprzedawać w Europie ponad dekadę temu. Czyli mamy c1, c3, c4 grand picasso i kilka crossosuvów – c3 i c5. Optymalizacyjne ścięcie kosztów na całego. Taka toyota ma skromniejszą gamę ale ma klasyczną corollę.

Alex
Gość
Alex

Nie gamą jest clue a marketing i serwis. Nie znoszę szkody vw ale z uśmiechem serwisuje auto służbowe. Prywatnego francuza lubię bardziej, ale serwisy w Polsce to nie jest nawet trzeci świat. Sorry. BTW – wsiadłem sobie wczoraj do kilku Peugeotow w salonie. Nowy 508 wyglada na zewnątrz bardzo fajnie, w środku tez, póki nie rzuci się masakryczne jakość plastików i jeszcze gorsze spasowanie. A ostatnim dobrym Citroenem, takim francuskim, z dobrej jakości materiałami nadążającymi za designem była C4 Spacetourer. Aircrossy to plastiki, jak w skodzie. Prawda jest taka, ze auta francuskie są dzisiaj, jak zawsze, wygodniejsze i ładniejsze od… Czytaj więcej »

ii
Gość
ii

W Polsce nowe auta kupują firmy i działacze gospodarczy i garstka innych.
Polskiego konsumenta nie stać na żaden nowy samochód. Ile można wydać na nowe auto? Miesięczny dochód? Jak długo się go będzie oszczędzać ? Rok, dwa, trzy? Ilu zarabia 100tys? Ile Holender oszczędza na nowy pospolity pojazd?

Kolo
Gość
Kolo

Mimo wszystko oferta Skody w porównaniu z Citroenem jest ciekawsza, C3 aircross jest tak paskudny, że patrzeć się nie chce, Berlingo i inne Spacetourery to dostawczaki udające osobówki, C Elysee to już bardzo wiekowy model, który dawno powinien odejść. Brakuje kompaktu, który jest najbardziej optymalnym samochodem, brakuje segmentu D i E, które budują pewien prestiż marki. Citroen robił kiedyś samochody, które biły na głowę konkurencję jeśli idzie o komfort. Dzisiaj nie ma już hydropneumatyki, a sama marka po wprowadzeniu DS została zepchnieta do roli producenta tanich, plastikowych wozidel dla kobiet, wyglądających identycznie. Niestety, Skoda ma lepszą ofertę.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

Pisze Pan, że modele Citroena wyglądają identycznie, a Skoda ma lepsza ofertę? Chyba czas na wizytę u okulisty, bo to Skody wyglądają identycznie!!!

Kolo
Gość
Kolo

Skody wyglądają identycznie, ale Citroeny też, więc Panu także taka wizyta by się przydała. Obecnie Peugeot i Opel biją na głowę DS i Citroena. Z DS to tylko 7, z Citroena C5 aircross i C3 mają jako takie propozycje, ale żeby były ładne i nietuzinkowe nie powiedziałbym. Choć oczywiście jest to kwestia gustu. Czekam na nową gamę Citroena: C4, C5/C6, które powinny się pojawić jak najszybciej, bo marka traci wizerunkowo.

SLAWAN
Gość
SLAWAN

To tylko sprawa naszych gustów, więc trudno dyskutować: wygląd przeciętny, jeśli nie banalny. Obok na stronie reklama Audi A5: prawie to samo, ale jednak bardziej wchodzi w oko. Jedyne rozwiązanie, to model oparty na CXperience. Ale o ile wiem, to jest zarezerwowane dla nowego C6. I chyba dobrze, bo ten DS od początku był nijaki: ni pies, ni wydra, itd..

Kolo
Gość
Kolo

DS8 jeśli takie będzie, to wygląda klasycznie, żeby nie powiedzieć nudno, ale zarówno Mercedes, bmw i audi tez tak wyglądają. Volvo też, ale ono jest chyba najładniejsze obecnie choć to kwestia gustu. Nietuzinkowa jest Alfa Romeo, choć Volvo jest ładniejsze. Wracając do DS, rzeczywiście jest bardzo nijaki, DS7 może jeszcze być, ale drugi ich crossover wygląda jak karykatura, szczególnie z tymi śmiesznymi ledami rodem z bazaru. PSA nie ma pomysłu co zrobić z DSem i Citroenem, a chce kupować inne marki. Trochę jak Fiat, który zabił Lancie, za chwilę wykonczy Alfe i siebie na dokładkę. Może tylko Jeep ocaleje i… Czytaj więcej »

Kolo
Gość
Kolo

Wygląda trochę jak ostatnia C5.