DS 8 – nadchodzi nowy rywal Audi A6, BMW Serii 5 i Mercedesa Klasy E

27 7 039

DS 8 będzie nowym flagowym modelem marki DS Automobiles, który ma rywalizować na rynku z Audi A6, BMW Serii 5 i Mercedesem Klasy E. Samochód będzie miał oryginalny wygląd zewnętrzny i luksusowe, awangardowe wnętrze.

Marka DS Automobiles wprowadziła w tym roku do salonów nowy model DS 3 Crossback, który zastąpi w ofercie DS 3. Drugim pojazdem w gamie jest SUV DS 7 Crossback. Jeśli chodzi o liczbę modeli, oferta DS jest na razie skromna, ale francuski producent ma w planach ofensywę. Na liście nowości jest kolejny pojazd z segmentu SUV/crossover oraz nowy model klasy wyższej, który w mediach otrzymał nazwę DS 8. Samochód pojawi się w roku 2020. Luksusowy model, który ma konkurować m.in. z Audi A6, BMW Serii 5 i Mercedesem Klasy E. Magazyn Autozeitung wykonał wizualizację nowego DS.

Czym przekona klientów? Przede wszystkim oryginalnym wyglądem zewnętrznym i komfortowym, awangardowym wnętrzem wykończonym materiałami wysokiej jakości. Nie zabraknie dużego ekranu na desce rozdzielczej oraz mnóstwa nowoczesnych technologii. DS 8 będzie mierzył ponad 4,8 m długości, a jego znakiem rozpoznawczym będzie duży grill oraz LED-owe reflektory. Samochód najprawdopodobniej otrzyma napęd hybrydowy łączący jednostkę 1.6 Pure Tech z silnikiem elektrycznym o łącznej mocy 300 KM.

Kiedy zobaczymy DS 8? Nowy rywal Audi A6 zadebiutuje w 2020 roku. Grupa PSA zrezygnowała z udziału w tegorocznych targach motoryzacyjnych we Frankfurcie i marki DS również na nich nie zobaczymy. Premiery modelu spodziewamy się w marcu na samochodowym w Genewie.

Źródło: Autozeitung.de

Galeria

Jeśli na powyższej liście nie ma Twojego wydarzenia zajrzyj tutaj

polecamy

Może ci się spodobać również
avatar
10 Wątki komentarzy
17 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
24 Autorzy komentarzy
KrzysiekKrzysztof GregorczykRyszardMarekBee! Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
MHM
Gość
MHM

Jeśli będzie również wersja kombi i większa gama silnikowa to może i będzie mógł powalczyć z w/w konkurencją. Jeśli jednak będzie tylko sedan z podaną hybrydą to dużego sukcesu nie wróżę.

Paweł
Gość
Paweł

Pojęcia nie masz
Rywalem Audi może byś Skoda SEAT ale nie grupa PSA która zdecydowanie jest bardziej premium, niezawodność, nierdzewieja i rozsądne wieczne silniki

Eryk
Gość
Eryk

Zmień dilera głupoty gadasz

Koss
Gość
Koss

Nadchodzi? Chyba raczej nadjeżdża.

Adam
Gość
Adam

W dalszym ciągu będzie to tylko DS. I nie ma mowy o konkirowaniu z Audi/BMW/Mercedes

ToJa
Gość
ToJa

W Twojej głowie.

Takie prestiżowe to audi. Np.: A4 80% sprzedaży to 2.0tdi w najniższym wyposażeniu.

jan
Gość
jan

Skąd takie dane? Bo o ile ja się orientuję, to sprzedaż wersji podstawowych w segmencie premium jest zwykle marna.

Mr Brown
Gość
Mr Brown

To będzie co najwyżej rywal dla azjatyckich niszowych marek premium takich jak Lexus i Infiniti. Marka, która kilka lat temu aspirowała do dorównania gigantom z Wielkiej Trójki, dopiero teraz przymierza się do wprowadzenia pierwszego sedana na rynek europejski. O DS 8 mówi się od dobrych kilku lat. Pod koniec produkcji C5 mówiono, że będzie następca z logo DS wyposażony w Hydractive i budżetowe nowe C5. Żaden z tych trzech modeli oczywiście nie ujrzał dotąd światła dziennego, a posiadacze C5 zdążyli je wymienić na modele innych marek. Życzę dobrze PSA, ale ich polityka wobec Citroena i DS jest dla mnie niezrozumiała.… Czytaj więcej »

Obywatek MK
Gość
Obywatek MK

Właśnie dlatego teraz DS może wprowadzić na rynek dużą limuzynę, wcześniej musiałby mieć duże silniki V6, V8, teraz wystarczy 1.6 hybryda i nikt o to nie ma pretensji. Volvo jedzie tylko na czterech cylindrach i jest dobrze.

ToJa
Gość
ToJa

No tak, w 2020 normy przywalą wszystkim i takie 1.6 pod maską nikogo nie będzie oburzało. W sumie może i dobrze. Zobaczymy.

Mr Brown
Gość
Mr Brown

Volvo jedzie na silnikach dwulitrowych, a to o 1/4 większa pojemność. Jeśli polityka UE się nie zmieni, za kilka lat silniki mające więcej niż cztery cylindry będą rzadkością. Zapotrzebowanie na moc powyżej 350 KM występuje tylko w segmencie F i droższych samochodach sportowych, a i tu coraz większą rolę odgrywają hybrydy. DS nie posiada w ofercie sedana klasy średniej a to najważniejszy model dla każdej marki premium. Popatrzyłem na moce silników Audi A6 i w oparciu o 1.6 faktycznie można stworzyć atrakcyjną ofertę. Bazowy benzyniak 1.6 200 KM, lepszy wariant 1.6 230 KM, dla wymagających hybryda. Diesel 2.0 w wersjach… Czytaj więcej »

Obywatel MK
Gość
Obywatel MK

No i co by Ci przybyło jak byś miał nawet te 2.0 przecież przy turbo to nie ma większego znaczenia. Może DS nie aspiruje w limuzynach pow. 300 KM. Z resztą ile ich się sprzedaje?

Tomasz Nowicki
Editor

DS i Peugeot będą miały w ofercie napędy ok 350 – 400 KM.

Mr Brown
Gość
Mr Brown

Jeśli powstanie jakiś DS 8 Sportcoupe lub 308 Super GTI z silnikiem o mocy 400 KM to znając filozofię PSA będzie to hybryda a nie V8.

Marek
Gość
Marek

Tylko zacznijmy od tego wraz z użyciem energii elektrycznej tą moc maleje to koni mechanicznych czyli w tym przypadku do 180… Porażka

Adam
Gość
Adam

Volvo S60 i S80 mają silniki 1.6 Turbo

South-PL
Gość
South-PL

Cóż – DS ma przed sobą trudną drogę. Musi przekonać klientów, że jest premium, a przeciętni klienci myślą stereotypowo. Dla nich premium to Niemcy (Mercedes/BMW/Audi) i Japończycy. Lexus jest marką którą uznano za premium – jednak trochę to potrwało. Tą drogą musi iść DS – tak jak karawana ;). Przekonać klientów jakością – produktu i obsługi. Jak będą trzymać poziom to i klient uzna DS-a za premium. Patrząc na aspirujących do grupy premium – widzimy że nie wszystkie marki są w stanie zdobyć uznanie klientów europejskich. Legendarni Japończycy, którzy zdobyli Amerykę: Lexus, Infiniti i Acura- na naszym kontynencie już nie… Czytaj więcej »

Adam
Gość
Adam

Z drugiej strony Gensis wchodzi na europejski rynek

Adam
Gość
Adam

To ma być raczej rywal Genesis G80 i Lexusa ES

Prawda
Gość
Prawda

z renomą silnika 1.6 pure tech (znanym jako thp) mogą sobie powalczyć. Będzie to limuzyna dla ubogich, którzy nie kupią używanego samochodu, a będą chcieli mieć nowy pojazd z segmentu F.

Piotr001
Gość
Piotr001

Uuuuaaaaaaaa! Ale ziewam! Już nie wiem, czy to ciśnienie, czy to nudne pitolenie!

Louis
Gość
Louis

Naprawdę, „portalik” ten dostarcza ogromną dozę humoru, emanując dowcipem w stylu Monty Pythona. Zapewne już drżą w Audi i Mercedesie…. boi się już nawet cały marketing Skody i Toyoty. Francuzi z pomysłowymi ledami myślą, że zawojują tm rynek? Chyba tylko na chwilę. Do prestiżu, konkurowania w segmencie premium, potrzeba czegoś więcej. Chyba jeszcze tego nie zrozumieli. Jakość, obsługa posprzedażna, szanowanie klienta, wartości rezydualne… . Ale skąd oni mogą o tym wiedzieć?

Bee!
Gość
Bee!

Francuzi nie wiedzą czym jest premium, ale Ty wiesz! Może odezwij się do PSA, i jako fachowiec, znawca rynku premium, załatw sobie etat doradcy.

Krzysiek
Gość
Krzysiek

Biorac pod uwage, ze francuzi przez lata z uporem maniaka probowali sprzedawac w segmencie E/F nadwozia inne niz sedan to smiec watpic w ich geniusz.

Marek
Gość
Marek

Haha to się uśmiałem tak jak pewnie Mercedes BMW albo Audi… wstyd porównywać zwłaszcza że chce konkurować z takimi markami silnikiem 1.6… A hybryda PSA daje tylko na pełnym aku te 300 koni… Więc wraz z użyciem mocy maleje

Ryszard
Gość
Ryszard

Przywiązanie do marki wymaga posiadania w miarę pełnej gamy modelowej. DS tego nie ma i – nawet po premierze nowego modelu – nie zapowiada się żeby miał. Ba! nawet siostrzana – bardziej ekonomiczna -marka nie ma. Niemieccy konkurenci mają. Na tym poległa, zdaje się, alfa romeo.

Krzysztof Gregorczyk
Editor

No to ja piszę klasyczne SPRAWDZAM. O jakiej siostrzanej i tańszej marce Pan myśli? Proszę wymienić modele tej marki, które s w aktualnej ofercie. Ponieważ nie bardzo liczę na odpowiedź, to udzielę jej sam. Domniemując, że chodzi Panu o Citroena wymieniam: C1, C3, C3 Aircross, C-Elysee, C4 Cactus, C4 Spacetourer (w dwóch wersjach nadwoziowych), C5 Aircross, Berlingo, Spacetourer. 8-9 modeli. Tak, nie ma niby-prawdziwego kompaktu i nie ma przedstawiciela segmentu D, który to segment dynamicznie się kurczy i nawet Passat notuje ogromne spadki sprzedaży. Popatrzmy więc na gamę Skody. Citigo, Fabia, Rapid, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq. 9 modeli.… Czytaj więcej »