Dynamika wzrostu sprzedaży samochodów osobowych Peugeot w tym okresie wyniosła 11,37%, co stanowi największe tempo wzrostu wśród dziesięciu marek samochodowych najlepiej sprzedających się w Polsce. Powyższe wyniki potwierdzają ofensywną strategię całej grupy PSA Peugeot Citroën, która jest drugim producentem w Europie z udziałem 14,5% w rynku, a od stycznia do września br. sprzedała ponad 1 milion 600 tysięcy samochodów.
Polski rynek motoryzacyjny, po długim okresie wyraźnych spadków, zaczyna w ostatnim czasie niwelować tę niekorzystną tendencję. Skumulowana sprzedaż w okresie od stycznia do września jest wprawdzie wciąż niższa niż rok wcześniej, ale pozytywnym sygnałem jest spowolnienie tempa tego spadku, do -2,58%. Tyko we wrześniu sprzedano o 12,13% więcej samochodów niż w sierpniu br.
Źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze