Kampania podkreśla, że samochody dostawcze Renault – których produkcję rozpoczęto właśnie w 1901 roku – to auta trwałe i niezawodne. Celem kampanii jest zachęcenie ich obecnych i potencjalnych użytkowników do odwiedzenia strony www.renault.pl i obejrzenia spotu on-line oraz przekonanie klientów o zaletach aut dostawczych produkowanych przez Renault.
Spot pokazuje samochód dostawczy Renault z 1901 roku współczesnym przechodniom: pojawia się on na ulicy nowoczesnego miasta jako pełnoprawny uczestnik dzisiejszego ruchu drogowego. Spot zaczyna się od zbliżenia na wąskie opony, a natępnie słychać warczący odgłos silnika zabytkowego samochodu, który przyciąga uwagę ludzi. Na końcu pojawia się główny bohater – samochód dostawczy Renault z napisem Laiterie, czyli samochód mleczarza sprzed ponad 100 lat. Auto z wdziękiem skręca w ulicę, trąbi i udaje się w kierunku… aby się tego dowiedzieć, wystarczy odwiedzić stronę www.renault.pl i wejść do sekcji poświęconej samochodom dostawczym tej marki.
Adaptację spotu na polski rynek przygotowała agencja Publicis.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze