Show car Gordini by Gibson
Z okazji festiwalu Rock en Seine Gordini nawiązało współpracę z producentem gitar i legendą rocka, firmą Gibson. Ta znana z wysokiej jakości i nowatorskich rozwiązań stosowanych w swoich produktach firma swym pionierskim i pełnym pasji podejściem idealnie pasuje do profilu Gordini. Stephen Norman, Dyrektor Marketingu i Komunikacji, w towarzystwie Antoine’a Génina, Dyrektora ds. Designu Wnętrz, Kolorystyki i Materiałów, zaprezentują wspólnie po raz pierwszy szerokiej publiczności show car Gordini by Gibson.
Gordini ponownie na festiwalu Rock en Seine
Zachęcone dużą liczbą gości (105 tysięcy widzów) i zainteresowaniem, jakim cieszyła się poprzednia edycja festiwalu w 2010 r., Gordini po raz drugi z rzędu wyjdzie naprzeciw publiczności Rock en Seine. Festiwal ten, którego szybko rosnąca popularność wymagała ustawienia w tym roku aż czterech scen, będzie stanowić dla Gordini okazję do spotkania z młodą publicznością. Właściwa dla Gordini sportowa elegancja łączy się z charakterystycznym dla marki, pełnym pasji podejściem i otwartością.
Również więzi Renault z muzyką znajdą swój dalszy ciąg podczas festiwalu. Znana ze swych kampanii reklamowych, wykorzystujących popularne utwory popowe i rockowe, takie jak na przykład Zombie zespołu Cranberries do kampanii Clio czy też I Think I Like U2 zespołu Jamaica do kampanii Oferty z innego świata, marka Renault przyczynia się do popularyzacji „standardów” muzycznych. W przypadku Gordini jest to zespół Phoenix z utworem Lisztomania, który pełni rolę muzycznego znaku rozpoznawczego w kampanii reaktywacji tej marki.
Na stoisku i na ekranie
Prócz show caru Gordini by Gibson przybyli na festiwal widzowie będą mogli także ponownie zapoznać się z poszczególnymi wersjami Gordini oraz wziąć udział w oryginalnych animacjach, dostępnych zarówno dla nich samych jak i dla internautów, a w szczególności dla 30 tys. fanów Gordini na Facebooku©. Zapraszamy na stronę internetową www.facebook.com/renaultgordini.
Konferencja prasowa Gordini i prezentacja show caru Gordini by Gibson: 26 sierpnia, godzina 14.00.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze