Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia, pokazuje kolejne zdjęcie modelu Lancia Concept, prezentując przytulne, eklektyczne i zrównoważone wnętrze manifestu marki.
„Nowa Lancia Concept, w 100% eklektyczny manifest, który reprezentuje wizję marki na następne dziesięć lat, łączy w sobie elementy designu wnętrz, które stały się inspiracją dla naszych przyszłych modeli: włoską jakość, eklektyzm, domowy klimat i nowe podejście do tradycji. Lancia Concept będzie najwyższym wyrazem „Zrównoważonego rozwoju wg Lancii”, który nazwaliśmy Sustylenability, a dzięki współpracy z marką Cassina, doskonałą włoską firmą specjalizującą się w wysokiej jakości wystroju wnętrz, będziemy mogli uzyskać wnętrza, które czerpią inspirację z naszych domów” – powiedział Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia.
Po pokazaniu 31. marca br. pierwszych zdjęć nadwozia, kolejny etap to zaplanowana na 15. kwietnia konferencja prasowa zatytułowana „Emozione Pu+Ra”, kiedy to odsłonięta zostanie Lancia Concept.
Kolejne udostępnione zdjęcie prezentuje wnętrze Lancii Concept, które, zgodnie z nowym językiem designu marki, odwzorowuje wnętrza i atmosferę włoskich domów, poprzez zastosowanie prostych i zdecydowanych geometrycznych kształtów w takich elementach jak stolik kawowy, wykładzina oraz siedzenia inspirowane kultowymi fotelami marki Cassina. Stworzona w ten sposób ciepła i przytulna przestrzeń, stwarza domową atmosferę.
Wyrafinowane wnętrze samochodu wykonano z ekologicznych materiałów, zgodnie z założeniami odrodzenia marki. W ramach dziesięcioletniego planu strategicznego, Lancia będzie marką grupy Stellantis o najwyższym odsetku wykorzystania materiałów pochodzących z recyklingu, ponieważ 50% dotykowych powierzchni w nowych samochodach będzie wykonane z materiałów ekologicznych.
Zrównoważony rozwój i interpretacja tradycji według nowoczesnego klucza leżą u podstaw powrotu ikonicznej tkaniny obiciowej znanej jako „panno Lancia”. Materiał nawiązujący do tradycji marki ma teraz nowy wygląd dzięki zastosowaniu wysokiej jakości aksamitnej tkaniny w intensywnym kolorze ochry, wykonanej w 100% z naturalnych włókien i wyprodukowanej w certyfikowanym procesie charakteryzującym się niską emisją. Tkanina została wykończona ręcznie ozdobnymi szwami charakterystycznymi dla manufaktury Cassina.
Marka Lancia
Mogąca poszczycić się 116-letnią historią, marka Lancia jest synonimem ponadczasowej włoskiej elegancji; marką, o której marzyli pasjonaci motoryzacji na całym świecie, dzięki jej kultowym modelom takim, jak: elegancka Flaminia i Aurelia B24 Spider, wydajna Delta, eklektyczna Fulvia i wiele innych.
Marka Lancia jest teraz gotowa rozpocząć swoje odrodzenie, w oparciu o 10-letni plan strategiczny, który bardzo szybko nabiera rozpędu. Innowacja i ponadczasowy design zawsze wyróżniały włoską markę. A teraz dochodzą nowe wartości: zrównoważony rozwój, zorientowanie na klienta i odpowiedzialność społeczna, które również stają się kluczowe, ponieważ Lancia pragnie patrzeć w przyszłość z wielkim zaangażowaniem i ambicją.
Twitter @Lancia Facebook Lancia YouTube Lancia LinkedIn Lancia Instagram Lancia
źródło: Stellantis Polska
Najnowsze komentarze