-
Dostępny jest już film, w którym dyrektor generalny marki Luca Napolitano zasiada za kierownicą Lancii Pu+Ra HPE, w 100% elektrycznego, doskonale prowadzącego się samochodu koncepcyjnego marki, tuż przed europejską trasą po sześciu krajach biorących udział w międzynarodowym projekcie odrodzenia Lancii.
-
Lancia Pu+Ra HPE, manifest pod względem designu, „domowego klimatu” wnętrza, zrównoważonego rozwoju, elektryfikacji i „effortless technology”, dzięki współpracy z firmą Cassina jest pierwszym samochodem inspirowanym światem włoskiego wzornictwa meblowego.
-
Film można zobaczyć tutaj.
„Dziś robimy kolejny krok naprzód w kierunku odrodzenia Lancii. Lancia to marka pięknych włoskich samochodów, flagowych modeli, którymi poruszały się głowy państwa i zwycięskich samochodów rajdowych od lat 70-tych do 90-tych. Lancia Pu+Ra HPE, pierwszy samochód w naszej nowej erze, to prawdziwa Lancia zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Odzwierciedla ona wszystkie elementy, które uczyniły markę sławną na całym świecie: czystość i radykalność, elegancję i surową geometrię.
Lancia Pu+Ra HPE to wyraźna zapowiedź tego, jak będą wyglądały nowe samochody Lancii pod względem designu, innowacji i technologii. Ponadto, dzięki współpracy z firmą Cassina, z którą łączy nas ponad stuletnia historia i wartości, takie jak włoski styl, zrównoważony rozwój i innowacyjność, jazda Lancią Pu+Ra HPE staje się prawdziwą przyjemnością i przypomina trochę siedzenie w swoim własnym salonie!
Lancia Pu+Ra HPE wkracza teraz do Europy, co jest kolejnym historycznym momentem. W maju 2022 roku, w krajach biorących udział w międzynarodowym projekcie odrodzenia marki, powołaliśmy pięciu Brand Managerów. Później dołączyła do nich jeszcze Portugalia. Podczas Lancia Design Day zaprezentowaliśmy nowe logo, w lutym 2023 roku wprowadziliśmy nową tożsamość marki, a w kwietniu ubiegłego roku podczas Milan Design Week zaprezentowaliśmy samochód koncepcyjny. Teraz Lancia Pu+Ra HPE trafia do Europy jako pierwszy samochód nowej ery marki: Lancia powraca, a ten model koncepcyjny jest tego konkretnym dowodem!” – powiedział Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia.
Dostępny jest już film, w którym dyrektor generalny marki Luca Napolitano zasiada za kierownicą Lancii Pu+Ra HPE, w 100% elektrycznego manifestu marki. Doskonale prowadzący się model z opływowym, wydajnym i aerodynamicznym nadwoziem, samochód koncepcyjny Lancii ucieleśnia wizję marki na najbliższe 10 lat pod względem ponadczasowego designu, domowej atmosfery wnętrza, zrównoważonego rozwoju, elektryfikacji i technologii. Premiera filmu zbiega się w czasie z kluczowym etapem powrotu marki na zagraniczne rynki. Europejska trasa Lancii Pu+Ra HPE zaplanowana na nadchodzące tygodnie pozwoli entuzjastom marki osobiście zobaczyć, jak wygląda wizja marki na najbliższe 10 lat: samochód koncepcyjny zostanie zaprezentowany na rynkach zaangażowanych w proces internacjonalizacji marki, którego celem jest uczynienie z Lancii wiarygodnej, szanowanej i pożądanej marki w segmencie premium w Europie.
Kierunek rozwoju Lancii
Lancia posiada solidny i ambitny plan działania, który szybko się rozwija zgodnie z założeniami planu strategicznego „Dare Forward” grupy Stellantis. Jego celem jest powrót marki na międzynarodowe rynki w oparciu o trzy podstawowe filary: elektryfikację, jakość i zrównoważony rozwój.
W ciągu ostatnich dwóch lat zapisano wiele ważnych rozdziałów w nowej historii marki. Teraz, plan odrodzenia marki Lancia jest kontynuowany wraz z wprowadzeniem marki na rynek w sześciu krajach, będącym częścią pierwszego etapu powrotu Lancii na zagraniczne rynki : do pierwszej połowy 2024 roku marka będzie obecna w Europie z siecią 70 nowych dealerów w największych miastach europejskich. Cały proces postępuje w szybkim tempie, podpisano już czterdzieści pierwszych listów intencyjnych. Proces reorganizacji modelu dystrybucji zakończy się w całej zagranicznej sieci przed wprowadzeniem na rynek nowej Lancii Ypsilon. Przewiduje się, że sprzedaż online wyniesie 50%.
Nowy, skuteczny i innowacyjny model dystrybucji obejmuje wyselekcjonowaną liczbę dealerów i opiera się na kluczowej koncepcji odrodzenia marki Lancia: bezkompromisowej jakości. Nowe salony zapewnią klientom wciągające doświadczenie zarówno online, jak i offline, odtwarzając domową atmosferą poprzez materiały, kolory oraz dbałość o szczegóły, które są inspirowane włoską architekturą wnętrz i włoskim wzornictwem.
W ramach swojego 10-letniego planu strategicznego Lancia przewiduje wprowadzenie na rynek trzech nowych modeli, jednego co dwa lata, począwszy od 2024 roku wraz z wprowadzeniem nowej Lancii Ypsilon. Od 2026 roku Lancia będzie wprowadzać wyłącznie modele w 100% elektryczne, a od 2028 roku będzie wyłącznie sprzedawać samochody w 100% elektryczne. Plan strategiczny będzie zwracał dużą uwagę na zrównoważony rozwój, czego dowodem jest zastosowanie innowacyjnych materiałów: 50% powierzchni których można dotknąć będzie wykonane z materiałów ekologicznych.
Marka Lancia
Mogąca poszczycić się 116-letnią historią, marka Lancia jest synonimem ponadczasowej włoskiej elegancji; marką, o której marzyli pasjonaci motoryzacji na całym świecie, dzięki jej kultowym modelom takim, jak: elegancka Flaminia i Aurelia B24 Spider, wydajna Delta, eklektyczna Fulvia i wiele innych.
Marka Lancia jest teraz gotowa rozpocząć swoje odrodzenie, w oparciu o 10-letni plan strategiczny, który bardzo szybko nabiera rozpędu. Innowacja i ponadczasowy design zawsze wyróżniały włoską markę. A teraz dochodzą nowe wartości: zrównoważony rozwój, zorientowanie na klienta i odpowiedzialność społeczna, które również stają się kluczowe, ponieważ Lancia pragnie patrzeć w przyszłość z wielkim zaangażowaniem i ambicją.
Twitter @Lancia Facebook Lancia YouTube Lancia LinkedIn Lancia Instagram Lancia
źródło: Stellantis Polska
Najnowsze komentarze