Salon DS Automobiles PGD został otwarty w styczniu 2023 r. i z miejsca zyskał uznanie klientów w stolicy. Mieszczący się przy ulicy Krasnobrodzkiej 5 wieńczy aleję salonów motoryzacyjnych. Klienci z centralnej i północnej Warszawy doceniają lokalizację a zespół salonu uważa, że marka DS Automobiles zasługuje na więcej… Rozmawiamy z Robertem Woźniakiem, szefem salonu.
Czym dla Pana jest marka DS Automobiles?
Rynek premium w Polsce cały czas się rozwija. DS Automobiles zajmuje tu pozycję szczególną, ponieważ oferuje nie tylko komfort czy wydajne napędy, ale też coś, co określiłbym jako poczucie wyjątkowości, które jest bliskie indywidualistom. Świetne materiały, wygodna i design na pograniczu sztuki oraz rzemiosła. Moje zauroczenie marką wzrastało z każdym poznawanym detalem. Auta DS naprawdę się wyróżniają i widzę duży potencjał na wzrost sprzedaży. Wraz z zarządem firmy i współpracownikami uważamy, że marka zasługuje na większe zainteresowanie i wyższą pozycję w świadomości miłośników motoryzacji, a co za tym idzie – większy udział w rynkowym torcie segmentu premium.
Jak sprzedaje się francuskie samochody klasy premium w Polsce?
Początek mamy zaskakująco dobry. To oznacza między innymi, że decyzja marki o utworzeniu salonu w tej części Warszawy była jak najbardziej uzasadniona. Mamy coraz więcej klientów, którzy przychodzą do nas z innych marek premium. Za sukcesami, które odnosimy, leży praca u podstaw, docieranie z informacją o DS, pokazywanie kluczowych cech, jazdy próbne. Działamy bardzo aktywnie. Widzę też, że marka DS ma bardzo wiernych klientów, kto wcześniej miał np. DS 7 Crossback, chętnie wraca i chce nowy model. To budujące – widać, że wartości takie jak komfort, wyjątkowe wykończenia wnętrza czy nowoczesne napędy hybrydowe się podobają i przekonują do siebie.
Co najchętniej wybierają klienci?
Obecnie bardzo dużą część naszej sprzedaży stanowi DS 7. To auto, które łączy w sobie wszystkie poszukiwane cechy: piękne nadwozie typu SUV, mocny napęd 360 KM 4×4 czy wreszcie noktowizor oraz ładowalna hybryda. To samochód naprawdę wysokiej klasy. Mamy też sporo zapytać o DS 4, dobrze sprzedaje się 100% elektryczny DS 3.
Lokalizacja pozwala obsługiwać klientów także spoza Warszawy?
Większość osób, które kupuje u nas samochody pochodzi ze stolicy i okolic, ale mamy też klientów ze znacznie dalszych rejonów. Położenie przy trasie szybkiego ruchu ma swoje zalety. Zainteresowanym z północno-wschodniej części Polski łatwo do nas dojechać.
Jakie plany przed DS PGD Warszawa?
Przede wszystkim chcemy najgodniej jak to możliwe reprezentować markę i dlatego obecną siedzibę, choć komfortową, traktujemy jako tymczasową. Jeszcze w tym roku zaprosimy naszych gości do przebudowanego salonu.
Dom Stellantis marek premium?
Trafił Pan. W najbliższych miesiącach wnętrze i fasada zupełnie zmienią swój charakter. Będziemy tu prezentować DS i Alfę Romeo, każda z tych marek będzie miała swoją odrębną przestrzeń i odrębny wygląd.
Jakie plany dalej?
Chcemy otóż także w macierzystej Grupie PGD mocno zaznaczyć swoją obecność i nawiązać do sukcesów, jakie odnosił niegdyś w tej lokalizacji należący do Grupy salon Infiniti. Widzę ogromny potencjał w marce DS i planujemy szereg aktywności, który pomoże nam osiągnąć nasz cel. Nie chcę ich jeszcze zdradzać, ale obiecuję, że czytelnicy Francuskie.pl dowiedzą się o nich jako jedni z pierwszych.
Dziękujemy za rozmowę!
Najnowsze komentarze