Zaprezentowany w styczniu, a wprowadzony do sprzedaży w marcu pojazd z gamy dystrybucyjnej, jedyny w tej gamie Renault Trucks samochód z kabiną nad silnikiem, spotkał się z bardzo dobrym przyjęciem na rynku.
Do końca kwietnia Renault Trucks w swojej wyspecjalizowanej, europejskiej sieci handlowej sprzedał 1.650 sztuk Maxity, znacznie powyżej prognoz. Jest to dobry znak dla Renault Trucks, które w chwili obecnej pracuje nad umocnieniem swojej pozycji na rynku samochodów dostawczych.
Samochód święci tryumfy przy pracach dostawczych oraz w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. Jest to wynikiem długoletniego doświadczenia w zakresie zabudów i eksploatacji pojazdów, jakie Renault Trucks zgromadziło dzięki swoim produktom obecnym w każdym segmencie transportu. Oferta Renault Trucks to nowy Master (2,8 do 3,5 tony) nowy Maxity (2,8 do 4,5 tony) oraz nowy Mascott (3,5 do 6,5 tony) wsparte specjalnie dostosowanymi do tego typu pojazdów usługami finansowo-serwisowymi.
Do końca kwietnia w Renault Trucks Polska zamówiono 108 samochodów Maxity. Prezentujemy dwa z nich, z czego jeden należy do koncernu spożywczego Maspex – właściciela marek Tymbark, La Festa, Kubuś, Lubella i Puchatek. Maspex zakupił sześć nowych Renault Maxity.
Najnowsze komentarze