Michelin zdobył pięć gwiazdek potwierdzających, że klienci kupujący opony tej marki uważają swój wybór za dobry i odczuwają pełną satysfakcję z zakupionego produktu. Jak wynika z badań przeprowadzonych przez TNS OBOP, Klienci oprócz ogólnej satysfakcji z opon Michelin docenili również cenę, właściwości jezdne, bezpieczeństwo, jakość, a także dopasowanie opon do swoich potrzeb i oczekiwań.
Gold Standard jest programem certyfikującym dla produktów sprzedawanych na polskim rynku. Celem programu jest zbadanie satysfakcji Klientów – Użytkowników wybranych produktów i usług. Program nie obejmuje testów produktów ani porównań technicznych – dotyczy wyłącznie satysfakcji Klientów – Użytkowników. Zgodnie z typologią Gold Standard, 5 gwiazdek oznacza wynik bardzo dobry i pełną satysfakcję Klientów, 4 gwiazdki – dobry wynik, 3 gwiazdki – średni, a 2 lub 1 gwiazdka to wynik poniżej oczekiwań.
Philippe Videau, Dyrektor Handlowy Michelin w Polsce i Krajach Nadbałtyckich powiedział: „W imieniu wszystkich pracowników Michelin w Polsce, dziękujemy naszym Klientom za zaufanie, którym obdarzyli nasze opony. Jesteśmy dumni, że Klienci doceniają nasze produkty. Zaufanie i satysfakcja Klientów są dla nas wyjątkowym dowodem uznania, ponieważ każdego dnia cały zespół Michelin pracuje nad tym, aby jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby.”
Badanie zostało zrealizowane przez TNS OBOP na reprezentatywnej próbie 1.500 Polaków powyżej 15 roku życia, przy użyciu elektronicznej ankiety w formie wywiadów bezpośrednich. Produkty i usługi w każdej z 23 kategorii oceniane były w kilku kluczowych wymiarach. Audytem badań zajęła się firma doradcza KPMG.
Ceremonia wręczenia nagród odbyła się w Hotelu InterContinental w Warszawie. W imieniu Michelin Polska statuetkę „Gold Standard” odebrali Philippe Videau, Dyrektor Handlowy Michelin w Polsce i Krajach Nadbałtyckich oraz Piotr Klauda, Szef Działu Marketingu.
Źródło: Michelin Polska
Najnowsze komentarze