Pogoń za każdym eurocentem, którą uprawia Carlos Tavares, jest szeroko znana w świecie motoryzacji. Jednak to co widzicie na zdjęciu powyżej nie jest nowym pomysłem szefa koncernu ani elementem planu Dare Forward.
Citroën przystępuje do kampanii promocyjnej swojego nowego C3. Czwarta generacja tego samochodu zyskała bardzo dobre opinie dziennikarzy i już wkrótce trafi do salonów. Zanim tak się stanie, marka prowadzi zapisy na to auto, coś w rodzaju przedsprzedaży. Żeby wzmocnić efekt, w niektórych krajach europejskich będzie prowadzona akcja pokazów modelu.
Zobacz: wiadomości na temat marki Citroën. Codziennie
Do tego celu zostanie wykorzystany mobilny rozkładany salon, zbudowano na bazie tak mocnych obecnie konstrukcji kontenerowych. Akcję tego typu rozpoczyna właśnie Citroën w Belgii. W ten sposób nowy C3 będzie mógł trafić tam, gdzie nie ma salonów, także do centrów miast. Złożony salon mieście się łatwo na przyczepie ciężarówki a po jego rozsunięciu uzyskujemy przyjemne wizualnie, ogrzewane i łatwo dostępne miejsce aby zapoznać się z nowym modelem.
Zobacz: Testy samochodów Citroën. Opinie, pomiary, spalanie
Taka promocja marki Citroën jest bardzo potrzebna, bowiem nietrudno odnieść wrażenie, że oszczędności Tavaresa spowodowały zniknięcie jej ze świadomości szczególnie młodszych klientów. Warto w tym kontekście przypomnieć, że sukces Citroëna na początku jego działalności polegał nie tylko na produkowaniu nowoczesnych i komfortowych samochodów, ale też na bardzo intensywnym marketingu i nietypowych akcjach promocyjnych.
Zobacz: nowe samochody marki Citroën
Akcja w Belgii będzie prowadzona w ciągu kilku najbliższych tygodni.
Najnowsze komentarze