DS 4 to luksusowo wykończony samochód kompaktowy marki DS Automobiles. Wyróżnia się bardzo ciekawym designem wnętrza, wysokim komfortem jazdy i zaawansowanym wyposażeniem. Świetny wygląd łączy się tu z przyjemnością jazdy. Marka koncernu Stellantis przedstawia najnowszą kampanię swojego wyjątkowego modelu.
Gdy ziemia staje się niebem, a niebo ziemią, DS 4 porusza się po dywanie z chmur i jest zawieszony w samym środku nieznanego dotąd Paryża… W tym odwróconym świecie, z wymarzoną scenerią składającą się z balonów na ogrzane powietrze, fajerwerków i kultowych zabytków, gdzie można odkrywać Paryż z lotu ptaka, DS 4 prezentuje swój niesamowity komfort i odważny design. Podkreśla to jego wyróżniające cechy: komfort zawieszenia kontrolowanego kamerą, dźwiękoszczelność, wyrafinowanie materiałów, a także najnowocześniejsze technologie samochodowe, takie jak noktowizor.
Nuty utworu Cheek to Cheek towarzyszą podróży. Skomponowana w 1935 roku przez Irvinga Berlina piosenka została po raz pierwszy wykonana przez Freda Astaire’a, tancerza u szczytu kariery, i Ginger Rogers w Top Hat, zanim została spopularyzowana na całym świecie przez Louisa Armstronga i Ellę Fitzgerald. Aranżacja dla DS 4 jest autorstwa Flavio Ibba i Paolo Fedreghini, a jej celem jest połączenie delikatnej melodii ze światem ciszy.
„Dzięki Podróży z francuską klasą DS Automobiles prezentuje swoje doświadczenie w zakresie komfortu i wyrafinowania, które są wyróżniającymi atrybutami DS 4. Ten poetycki nowy film, w którym DS 4 przemierza Paryż nocą, podkreśla wyróżniające się cechy auta. To szansa na odkrycie nowych perspektyw w definiowaniu komfortu” – powiedział Olivier François, Dyrektor Generalny DS Automobiles.
Podróże pozostają głównym tematem DS 4. Skoncentrowany na komforcie „Upgrade to French class” to drugi film reklamowy poświęcony wyjątkowemu kompaktowemu hatchbackowi DS Automobiles, po kampanii „When technology dreams of travel” rozpoczętej w 2021 roku.
„Upgrade to French class” wprowadza również nową sygnaturę marki. Po „Duchu awangardy”, który istnieje od 2014 roku, „Podróżowanie jest sztuką” towarzyszy teraz logo DS Automobiles. Nowe motto przedstawia niezwykłe podróże jako sposób na życie i pewną formę artystycznej ekspresji. Ukazuje podróże w ich najbardziej kreatywnej, pomysłowej i ciekawej formie.
DS 4, doceniony przez prasę i uhonorowany licznymi wyróżnieniami, w tym nagrodą dla najpiękniejszego samochodu roku na Międzynarodowym Festiwalu Samochodowym 2022, jest najlepiej sprzedającym się kompaktowym hatchbackiem premium we Francji w 2023 roku.
Najnowsze komentarze