Warto zauważyć, że Nowe C4 zostało wdrożone do produkcji w podmoskiewskiej fabryce wcześniej, niż zrestylizowany jesienią Peugeot 308, który wciąż powstaje w Kałudze w wersji sprzed liftingu.
Podstawowe wersje Nowego C4 kosztować będą w Rosji 574.900 rubli. Szczegóły cennika poznamy dopiero w czerwcu, gdy pierwsze samochody trafią do dealerów.
Warto przy okazji podkreślić, że wraz z wprowadzeniem do oferty Nowego C4, Citroën rozszerza fabryczną gwarancję z dwóch lat bez limitu kilometrów do 3 lat ograniczonych przebiegiem 100.000 km. Firma proponuje też oryginalną usługę Service Pack Free Driver obejmującą wszelkie koszty wymiany zużytych części eksploatacyjnych (klocki, tarcze, sprzęgła itp.), regularne mycie, sezonowe wymiany opon oraz udostępnienie samochodu zastępczego na okres do 10 dni w roku.
Podstawowy kontrakt tego typu na okres trzech lat i 45.000 km przebiegu kosztuje 40.000 rubli. Rozszerzony do 5 lat i 100.000 km oznacza wydatek 120.000 rubli. Korzystanie z tego typu usług pozwala na lepsze planowanie kosztów eksploatacji samochodów. W Europie jest to dość popularna forma, w Rosji stanowi jednak jeszcze sporą nowość.
KG
zdjęcie: „Za ruliem”
Najnowsze komentarze