Nowy ultrakomfortowy Sb UV, Citroën C5 Aircross, ze 130-konnym silnikiem benzynowym oraz ośmiobiegową skrzynią automatyczną EAT8 w bogato wyposażonej wersji Shine Pack trafił do nas dzisiaj do redakcji na testy. Zachęcamy Was do zadawania pytań w komentarzach.
Citroën C5 Aircross przeszedł niedawno facelifting, który wyszedł bardzo dobrze. Zmieniony przód, który teraz sprawia wrażenie mocniejszego, bardziej wyrazistego, wymienione elementy wnętrza, nowy system multimedialny i nowe funkcje – to wszystko sprawia,że jest to atrakcyjna propozycja w segmencie SUV, zwłaszcza że oferuje coś, czego w konkurencji nie kupi się za żadne pieniądze: bardzo komfortowe zawieszenie i wygodne wnętrze.
Citroën od jakiegoś czasu stosuje w swoich samochodach zawieszenie z progresywnymi ogranicznikami hydraulicznymi, które powodują, że wszelkie nierówności są znacznie mniej w środku odczuwalne. Najlepiej przetestować to samemu, jadąc do salonu na jazdę próbną najpierw swoim samochodem a potem tą samą drogę pokonując Citroënem C5 Aircrossem lub innym modelem z tym zawieszeniem. Różnica jest bardzo duża, na korzyść Citroëna
I to właśnie komfort jest najmocniejszą i wyróżniającą cechą tego SUVa, ale nie tylko. To także bardzo wygodne siedzenia, wyjątkowo praktyczne i ustawne wnętrze, duży bagażnik – C5 Aircross sprawdzi się dobrze w roli auta rodzinnego. W wersji Shine Pack mamy m.in. foliowane szyby akustyczne, klimatyzację automatyczną dwustrefową z filtrem zapachów i pyłów (RFTA), oraz systemem poprawy jakości powietrza (AQS), czujniki parkowania z przodu, z tyłu + kamera cofania, bezkluczykowe otwieranie i uruchamianie pojazdu, system Drive Assist, nawigację z radiem cyfrowym oraz aluminiowe felgi ze stopów lekkich 19″ ART diamentowy szlif, dwukolorowe oraz opony 225/50 R19 – Michelin e-Primacy Klasa A+.
Cena nowego C5 Aircrossa zaczyna się od 128.500 zł. Nasza testowa wersja Shine Pack ma pod maską 130-konną benzyną, działającą z 8-biegowym automatem. Zestawienie to zapewnia przyjemną jazdę, chociaż jeśli ktoś poszukuje więcej mocy, powinien sięgnąć po 225-konną hybrydę lub poczekać na nowe silniki, które pojawią się w przyszłym roku.
Skonfiguruj swojego C5 Aircrossa teraz.
Auto już zmierza na lubelszczyznę, gdzie będziemy je testować a Was zapraszamy do zadawania pytań w komentarzach.
Najnowsze komentarze