Ruszyła nowa kampania reklamowa Citroëna C5 X. Promocja opiera się na uwydatnieniu komfortu, który marka porównuje do stanu nieważkości.
Nowy Citroën C5 X zadebiutował w 2021 roku. Inspiracją stylistów był prototyp CXperience z 2016 roku i choć wersja seryjna znacznie odbiega od samochodu studyjnego, projekt można uznać, za bardzo udany. Francuska marka stworzyła pojazd, który łączy elegancję limuzyny, wszechstronność kombi z elementami SUV-a. Citroën podkreśla, że za kierownicą C5 X czekają nas komfortowe doznania a to dzięki aktywnemu zawieszeniu, fotelom Advanced Comfort oraz znakomitej izolacji akustycznej. Nie bez znaczenia jest także obecność trybu elektrycznego w wersji plug-in Hybrid, który pozwala na płynną i bezgłośną jazdę.
Zobacz także: Nowy Citroën z dieslem: jakie samochody znajdują się w ofercie marki?
9 kwietnia Citroën rozpoczął kampanię promocyjną swojego flagowca. Reklama powstała przy współpracy z agencją Traction (BETC Group). Zarówno film, jak i zdjęcia mają zobrazować wrażenia na pokładzie modelu.
Kosmiczny komfort za kierownicą Citroena C5 X
Citroën nie zawahał się porównać jazdy C5-X-em do podróży kosmicznych. Astronauta zawieszony w przestrzeni ma uosabiać ciszę, spokój oraz harmonię za kierownicą francuskiego auta.
„Zazwyczaj kosmos, rakiety i astronauci w kampaniach reklamowych kojarzą się z szybkością, mocą i wydajnością – pojęciami, o wyjątkowo męskim charakterze. W naszej nowej reklamie użyliśmy nieważkości jako metafory doznań, które odczuwa się za kierownicą Citroëna C5 X. Wrażenia dobrego samopoczucia, spokoju i pogody ducha. Praca z marką, która potrafi robić rzeczy tak odmiennie od tego, czego wszyscy oczekują, jest zawsze ekscytująca!” – powiedział Stéphane Xiberras, prezes i dyrektor kreatywny BETC.
Film został wyprodukowany przez Rune Milton z firmy Phantasm. Sceny studyjne kręcono w Słowenii a dynamiczne w Chorwacji na wyspie Krk. Ścieżka dźwiękowa autorstwa agencji Start-Rec według marki odzwierciedla dobre samopoczucie kierowcy i delikatnie wzmacnia efekt nieważkości.
Kolor i kształty
Oprócz filmu francuska marka zaprezentowała również zdjęcia promocyjne C5 X-a, na których możemy zobaczyć odcienie kojarzone z zorzą polarną a tym samym ze spokojem. Geometryczne kształty mają przywodzić na myśl nowoczesną technologię obecną w pojeździe.
„Citroën to marka znana z innowacyjnego i awangardowego podejścia. Od ponad roku chcemy to pokazać poprzez gruntowne zmiany w naszej strategii reklamowej. Film reklamowy i ilustracje graficzne z kampanii inauguracyjnej C5 X nadają ton i podkreślają wszystko, co reprezentuje C5 X: płynną jazdę, niezrównany komfort oraz intensywne poczucie spokoju i dobrego samopoczucia” – podkreśla Laurent Barria, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Citroëna.
Najnowsze komentarze