Nowy Citroën Jumpy jest punktem odniesienia pod względem wszechstronności, dzięki kompaktowym rozmiarom, niezrównanemu komfortowi i funkcjom bezpieczeństwa, a także coraz bardziej konkurencyjnej gamie silników – od diesla BlueHDi po wodór. Jest też Jumpy, który jest jeszcze bardziej wydajny.
Nowy Jumpy, samochód dostawczy, który potrafi wszystko! Przestronny, z przestrzenią ładunkową do 6,6 m3, wygodny w mieście dzięki kompaktowym rozmiarom (ma promień skrętu 12,4 m i wysokość 1,90 m) oraz na drodze dzięki mocnym silnikom, nadaje się do wszystkich zastosowań. A jego nowy wygląd czyni go jeszcze bardziej atrakcyjnym.
Nowy Jumpy charakteryzuje się nowym przodem, zoptymalizowanym zderzakiem dla lepszego designu i aerodynamiki, nowymi reflektorami LED i całkowicie nową osłoną chłodnicy, która zawiera nową sygnaturę marki. Po bokach pojazdu nowe kolory felg dopełniają odnowioną estetykę, podobnie jak nowy kolor nadwozia Titanium Grey.
Nowa elegancka deska rozdzielcza ma nie tylko nowy wygląd i wstawki, ale jest także bardziej praktyczna. Zwiększono rozmiar istniejących schowków i dodano nowe, w szczególności w górnej części, gdzie uchwyty na kubki zostały również zaprojektowane tak, aby pomieścić smartfony, a nowy górny schowek może pomieścić tablety. Jumpy jest prawdziwym przedłużeniem biura. Kierownica jest nowa, z różnymi zintegrowanymi elementami sterującymi (wspomaganie jazdy, telefon, radio itp.) i może być podgrzewana.
W nowym Jumpy zastosowano w 100% cyfrowy 10-calowy panel wskaźników. Chociaż Jumpy jest standardowo wyposażony w czarno-biały cyfrowy zestaw wskaźników, oferuje opcjonalny 10-calowy kolorowy ekran HD, na którym kierowca może dostosować sposób wyświetlania kluczowych informacji.
Multimedia
Duży 10-calowy centralny ekran HD i najnowocześniejszy system informacyjno-rozrywkowy. Nowy Jumpy jest standardowo wyposażony w innowacyjny 5-calowy centralny ekran dotykowy, który steruje funkcjami audio i telefonu. Zgodnie z wyposażeniem, nowy system informacyjno-rozrywkowy My Citroën Play opiera się na nowym 10-calowym ekranie dotykowym HD umieszczonym na środku deski rozdzielczej. Zainspirowany ergonomią smartfonów, zapewniający łatwość obsługi i szybkość reakcji, ten ekran dotykowy może być używany do sterowania środowiskiem multimedialnym, takim jak muzyka lub telefon, a także funkcjami konfiguracji pojazdu. W swojej najbardziej zaawansowanej wersji, dostępnej jako opcja, My Citroën Drive Plus, zawiera nawigację 3D on-line, która prowadzi profesjonalistów podczas wszystkich podróży i uwzględnia warunki drogowe w czasie rzeczywistym.
Zobacz: nowe samochody Citroën
10-calowy ekran centralny bezprzewodowo łączy się z Apple CarPlay i Android Auto. Na konsoli środkowej znajduje się poręczna bezprzewodowa ładowarka do smartfona, dostępna jako część pakietu Comfort, który obejmuje również bezkluczykowy dostęp i uruchamianie oraz automatyczną klimatyzację.
Nowe funkcje i opcje
Zaawansowana funkcja: Dynamic Surround Vision: widzenie tego, czego nie widać. Ponieważ często trudno jest uzyskać dokładny obraz otoczenia podczas prowadzenia furgonetki, nowy Jumpy został wyposażony w dwie kamery: jedną nad tylnymi drzwiami i jedną pod zewnętrznym lusterkiem wstecznym po stronie pasażera. Obie są podłączone do nowego cyfrowego centralnego lusterka wstecznego, zapewniając kierowcy precyzyjny widok na tył i stronę pasażera pojazdu, zarówno podczas jazdy, jak i parkowania. Dla jeszcze większej wygody, centralny ekran na desce rozdzielczej wyświetla kamerę cofania Top Rear Vision, którą można oglądać pod kątem 180°.
Technologia, która ułatwia życie: Nowość w Jumpy, Highway Driver Assist łączy adaptacyjny tempomat z funkcją stop and go oraz wspomaganiem centrowania pasa ruchu. Uzupełnia szereg technologii zapewniających większy komfort i bezpieczeństwo, w tym ostrzeganie o zmęczeniu kierowcy, odczytywanie znaków drogowych, asystent utrzymania pasa ruchu, automatyczne hamowanie awaryjne z wykrywaniem pieszych i rowerzystów, ogranicznik prędkości…
Wspomaganie kierownicy jest teraz elektryczne (zamiast elektrohydraulicznego), aby zmniejszyć wymagany wysiłek i poprawić zwrotność.
Gama silników: diesel i elektryki
Silniki wysokoprężne, w 100% elektryczne, a nawet wodorowe: różne silniki, w które można wyposażyć Jumpy, spełniają potrzeby i ograniczenia wszystkich profesjonalistów.
Silniki wysokoprężne BlueHDi są wydajne i oszczędne oraz dostępne w szerokim zakresie mocy: 120 KM i 145 KM w połączeniu z 6-biegową manualną skrzynią biegów, 180 KM z 8-biegową automatyczną skrzynią biegów (dostępną również w modelu BlueHDi 145). Silnik wodorowy z ogniwem paliwowym zapewnia bezemisyjną mobilność z dużym zasięgiem ponad 400 km (WLTP Mixt Cycle, obecnie certyfikowany).
Ë-Jumpy z silnikiem o mocy 100 kW (136 KM) jest nadal dostępny z dwoma rodzajami akumulatorów. Z akumulatorem 50 kWh oferuje zasięg 224 km, idealnie nadając się na przykład do codziennych dostaw w centrach miast. Ë-Jumpy z akumulatorem 75 kWh ma teraz zasięg do 350 km – to o 20 km więcej niż poprzedni model, co gwarantuje optymalną wszechstronność.
Ë-Jumpy posiada ładowarkę pokładową o mocy 7,4 kW i może być wyposażony w opcjonalną ładowarkę trójfazową o mocy 11 kW ułatwiającą ładowanie.
Korzystając z ładowarki ściennej o mocy 7,4 kW, akumulator o pojemności 50 kWh można w pełni naładować w ciągu 6 godzin i 40 minut. Akumulator o pojemności 75 kWh można w pełni naładować w 11 godzin i 20 minut. Przy użyciu stacji Wallbox o mocy 11 kW, akumulator 50 kWh można w pełni naładować w ciągu 4 godzin i 50 minut. Akumulator 75 kWh można w pełni naładować w 7 i pół godziny. Dzięki szybkiej ładowarce o mocy 100 kW naładowanie akumulatora od 0 do 80% zajmuje tylko 38 lub 45 minut.
Dwie długości nadwozia, dwie wersje kabiny
Nowy Citroën Jumpy jest dostępny w dwóch długościach, M: 4,98 m i L: 5,33 m, oraz w kilku wersjach nadwozia: furgon, 5- lub 6-miejscowa przedłużona kabina, kabina podłogowa i 9-miejscowe kombi. Ma pojemność użytkową do 6,6 m3 i ładowność do 1275 kg, w zależności od wersji.
Najnowsze komentarze