Citroën uruchamia program ë-Lovers, przeznaczony dla ambasadorów i miłośników marki. Zainspirowany sukcesem programu My AMI Superfan, w którym wzięło udział ponad 100 właścicieli Citroënów AMI we Włoszech, z ponad 2930 pokazami przeprowadzonymi przez ambasadorów i prawie 500 zakupami AMI po demonstracji, ë-Lovers ma na celu rozszerzenie tego sukcesu i zaangażowanie jeszcze większej liczby klientów w promocję marki.
Sieć ambasadorów marki
Program ten reprezentuje nowe podejście do sprzedaży, mające na celu stworzenie społeczności świadomej i zaangażowanej w życie oraz cele marki. Ambasadorzy stają się rzecznikami Citroëna poprzez ekskluzywne wydarzenia i spotkania z kierownictwem Citroën we Włoszech.
Zobacz: wiadomości na temat aut marki Citroën. Codziennie nowe, ciekawe, aktualne
Ekskluzywne wydarzenia
Podstawą programu jest świadomość, że nabywcy chcą mieć pewność przed zakupem pojazdów. Citroën oferuje to zapewnienie poprzez bezpośrednie referencje i rozmowy z osobami, które już korzystają z pojazdów, tworząc w ten sposób innowacyjny kanał dystrybucji. Oczywiście kluczową rolę w procesie zakupu odgrywa sieć dealerów Citroëna we Włoszech, brama dla kierowców, którzy skorzystali z demonstracji Ambasadora i są gotowi do zakończenia procesu zakupu.
Zobacz: testy samochodów marki Citroën. Opinie, pomiary, spalanie
3200 pokazów, 530 umów
Od początku trwania programu ponad 150 Ambasadorów przeprowadziło ponad 3200 pokazów, w wyniku których zawarto ponad 530 umów.
Zobacz: promocje i wyprzedaże Citroëna w Polsce
Autentyczne i satysfakcjonujące wrażenia z jazdy
Sercem programu ë-Lovers są Ambasadorzy: entuzjastyczni klienci, którzy już posiadają elektrycznego Citroëna i chcą podzielić się z innymi swoimi wyjątkowymi wrażeniami z jazdy. Rozmowa z Ambasadorem ë-Lovers wzbudza zaufanie potencjalnych nabywców, ponieważ oferuje bezpośrednie i autentyczne doświadczenie. Ambasadorzy, klienci pasjonujący się mobilnością elektryczną, a nie sprzedawcy, dzielą się swoimi rzeczywistymi doświadczeniami, rozwiewając wątpliwości dotyczące samochodu elektrycznego.
Ich dogłębna wiedza, zdobyta podczas codziennej jazdy tymi modelami, pozwala im odpowiedzieć na konkretne pytania i polecić najbardziej odpowiedni samochód. Co więcej, interakcja międzyludzka tworzy relację opartą na zaufaniu, która ułatwia podjęcie decyzji o zakupie i sprawia, że przejście na samochód elektryczny jest bardziej pozytywne.
Aby odkryć zalety Citroëna z Ambasadorem, wystarczy zarezerwować prezentację na stronie: https://www.citroen-e-lovers.com.
Ambasadorzy zyskują wiele możliwości. Będą między innymi mogli:
- Organizować pokazy z potencjalnymi klientami, pozwalając im doświadczyć z pierwszej ręki bezkonkurencyjnych zalet Citroëna,
- Dzielić się swoimi historiami i wrażeniami na temat elektrycznych modeli Citroëna za pośrednictwem kanałów społecznościowych i dedykowanej strony internetowej, stając się prawdziwymi influencerami marki,
- Wziąć udział w ekskluzywnych wydarzeniach i szkoleniach, aby pogłębić swoją wiedzę na temat gamy Citroëna i być na bieżąco z innowacjami,
źródło: Citroën
Najnowsze komentarze