Na polskiej stronie DS Automobiles pojawił się konfigurator modelu DS 4. Wybór wersji, kolorów i wyposażenia kompaktowego rywala Audi i BMW jest naprawdę bogaty.
Nowy DS 4 startuje w polskich cennikach z poziomu 114.900 zł, ale samochód jest raczej tylko „wabikiem” dla klientów. Nie sądzę, aby wiele egzemplarzy w podstawie wyjechało z salonów DS Automobiles. Specjaliści od sprzedaży na pewno zadbają o wzbogacenie naszego wyboru stosownymi dodatkami. Opcji jest dużo, zarówno jeśli chodzi o poziomy wyposażenia, kolory, jak i wersje silnikowe.
Na wstępie konfiguracji dostajemy do wyboru trzy możliwości: DS 4, wersję o usportowionym charakterze Performance Line oraz wariant Cross, który jak informuje marka: wyróżnia się „stylem zdobywcy szos”. W wersji podstawowej Bastille możemy zamówić jedynie tradycyjny model DS 4, ale tutaj nie mamy dużego pola do popisu przy konfiguracji samochodu. Aż prosi się o wybór przynajmniej wersji Bastille+. W standardzie otrzymamy już 17-calowe felgi aluminiowe, a do wyboru więcej silników, kolorów i tapicerek, bo w podstawie możemy liczyć jedynie na „minimalistyczne”, ale „eleganckie wnętrze wykończone tkaniną Tungstène”.
DS 4 w wersji Rivoli
Standardową barwą nadwozia jest Copper Gold. Za zmianę lakieru dopłacimy przy większości kolorów 3000 zł. Jeśli zdecydujemy się na Białą Perłę, rachunek wzrośnie o 4000 zł. DS Automobiles daje klientom możliwość personalizacji auta za pomocą czarnego zadaszenia w cenie 1700 zł.
Dostępnych jest pięć wersji silnikowych DS 4. Do wyboru mamy jednostki benzynowe o mocy 130, 180 oraz 225 KM, 130-konnego diesla oraz hybrydę z wtyczką o mocy 225 KM. W ofercie nie znajdziemy manualnej skrzyni biegów. Wszystkie układy napędowe sprzężono z 8-biegowym automatem.
Opcje dodatkowe
Próbowaliśmy już konfigurować najtańszą wersję DS 4, przyszła kolej na najdroższy model, za który zapłacimy ponad 240 tys. zł. Jest to wariant Rivoli z napędem hybrydowym i wszystkimi możliwymi dodatkami obejmującymi m.in. luksusową tapicerkę Criollo Brown wykonaną ze skóry nappa z wzorem bransolety zegarka na siedzeniach (17.000 tys. zł) oraz 20-calowymi aluminiowymi felgami (4000 zł).
Nawet w wersji Rivoli, lista opcji jest dosyć długa, ale kosztowna. System nagłośnieniowy Focal Electra z 14 głośnikami to wydatek 4500 zł a za system noktowizyjny Night Vision zapłacimy 8800 zł. Ten sam system w Peugeot 3008 został wyceniony na 7000 zł. Podgrzewana przednia szyba kosztuje dodatkowo 1000 zł, otwierana bezdotykowo klapa bagażnika 1300 zł, dopłaty wymaga również ładowarka indukcyjna (600 zł).
Najnowsze komentarze