Ta gama jest w chwili obecnej najmłodszą i najbardziej kompletną na całym rynku, oferując pojazdy o przestrzeni ładunkowej od 2,5 do 17 m3.
Struktura gamy wygląda z grubsza tak:
a). Bipper – mała, zwinna, miejska furgonetka
b). Partner – furgonetka
c). Expert – zwarty furgon
d). Boxer – duży furgon
Jest w czym wybierać, każdy klient znajdzie pojazd najlepiej dostosowany do prowadzonej przez siebie działalności.
Kolejnym etapem w procesie odnawiania gamy jest nowy Partner.
Lekka dostawcza wersja Partnera weszła na rynek w 1995 r. Do tej pory wyprodukowano ponad 761.000 egzemplarzy. Jeżeli doliczymy do tego przeszklone mikrovany klasy „ludospaces”, to otrzymamy liczbę 1.332.000 pojazdów. Co roku rosła sprzedaż (dostawczych + osobowych), w 1997 roku sprzedano 60.000 pojazdów a w roku 2007 już ponad 150.000.
Jego niepowtarzalne zalety oraz liczne modyfikacje i ulepszenia (drzwi boczne przesuwne, restylizowanie oraz przede wszystkim nowe silniki HDi), miały swój niewątpliwy udział w wypracowaniu prawdziwego sukcesu handlowego tej furgonetki.
Pod koniec 2006 roku, park zarejestrowanych pojazdów użytkowych w 18 krajach Zjednoczonej Europy, liczył 1.826.000 sztuk a w roku 2007 odnotowano 6% wzrostu.
Jest to rynek niezwykle dynamiczny, zwłaszcza we Francji, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech. Na dobre wyniki zasłużyliśmy sobie ciężkim wysiłkiem, włożonym w odnawianie produktów oraz ofercie, zawsze doskonale dostosowanej do potrzeb i rodzaju działalności prowadzonej przez klientów.
Na rynku samochodów użytkowych, 22,6 % udziału ma najliczniejszy segment furgonetek (412.000 zarejestrowanych pojazdów w roku 2006). Jest to jednocześnie segment najintensywniej rozwijający się w ciągu ostatnich 10 lat. Przy sprzedaży 351.000 pojazdów w 1997 roku i 412.000 w 2006, uzyskano wzrost o 17,5 %.
Nowy Partner, tak jak jego poprzednik, jest produkowany w hiszpańskich zakładach w Vigo.
Zróżnicowanie i dostosowanie do wymagań jakości, to dwie podstawowe cechy pojazdu. Lista zalet nowego Partnera Peugeot jest bardzo. Dwie z nich, solidność i skuteczność w dostosowywaniu się do profesjonalnych potrzeb klientów, czynią z niego nie tylko wielofunkcyjne narzędzie pracy, ale stanowią cenny element waloryzacji szeroko rozumianego warsztatu pracy użytkownika.
Nowy Partner zostanie w pierwszej kolejności wprowadzony na rynki głównych krajów europejskich. Wersja długa oraz podłoga z kabiną pojawią się jesienią 2008 r.
Dwa typy pojazdu i przestrzenie ładunkowe stanowiące o ich wyjątkowości
Nowy Partner, dostępny w dwóch długościach (4,38 m lub 4,63 m), oferuje optymalne możliwości załadunku, będące wzorcowym rozwiązaniem w segmencie furgonetek.
Płynne linie podkreślają dynamikę i solidność. Kształt tylnej części perfekcyjnie dostosowany do funkcji użytkowej, zapewnia optymalną pojemność i ładowność przestrzeni towarowej. W wersji krótkiej nowy Partner oferuje 3,3 m3 przestrzeni ładunkowej i do 850 kg ładowności użytkowej.
W wersji długiej przestrzeń ładunkowa dochodzi do 3,7 m3 a długość użytkowa do 3,25 m.
Dzięki szerokości 1,23 m na poziomie nadkoli obie wersje są w stanie pomieścić europalety (1,20 m x 0,80 m)!
Staranne i pomysłowe zagospodarowanie wnętrze z nowoczesną kanapą Multi-Flex
Dopracowany w najdrobniejszych szczegółach, przez profesjonalistów dla profesjonalistów, nowy Partner posiada liczne praktyczne rozwiązania ułatwiające życie użytkownikom.
Innowacyjne rozwiązanie kanapy Multi-Flex, majstersztyk modułowości, urzeknie większość klientów swą funkcjonalnością.
Dzięki niej, z przodu mogą siedzieć trzy osoby, co jest nowością w segmencie furgonetek. Częściowo składana, pozwala wykorzystać doskonałą długość użytkową 3 m, od tylnych drzwi do deski rozdzielczej.
Nowy Partner, który może posiadać pełne (blacha) skrzydła tylnych drzwi lub też skrzydła drzwi przeszklone, może jednocześnie być wyposażony w drzwi boczne przesuwne po obu stronach lub tylne drzwi bagażnika z otwieraną szybą, ułatwiającą dostęp do bagażnika w każdym miejscu bez względu na panujące warunki.
Dzięki sprytne wewnętrznej galeryjce, można przewozić długie i lekkie przedmioty (o długości dachu).
We wnętrzu pojazdu, pasażerowie siedzą bardzo komfortowo. Kabina gwarantuje im bezpieczeństwo i solidną ochronę, oddając do dyspozycji osób siedzących liczne i pomyslowe schowki.
Doskonały układ jezdny gwarantujący bezpieczeństwo i sprawność w każdych warunkach
Bezpieczna i niezawodna konstrukcja nowego Partnera, z potrójnym ciągiem rozkładu naprężeń, została połączona z układem jezdnym gwarantującym optymalne parametry jezdne bez względu na wielkość przewożonego ładunku. Bogata i zróżnicowana gama nowoczesnych jednostek napędowych Partnera, umożliwi eksploatację wozu w każdych, najbardziej zróżnicowanych warunkach. Aby dostosować się do wymogów w zakresie ochrony środowiska, silnik 1,6 l HDi FAP 66 kW ~90 KM proponowany jest z filtrem cząstek (FAP) i dozowaniem dodatku do paliwa.
O bezpieczeństwo pasażerów i kierowcy dba między innymi 6 poduszek powietrznych i system ESP.
Perfekcyjna komunikacja dzięki innowacyjnemu systemowi zarządzania parkiem
Nowoczesny i komunikujący się z otoczeniem nowy Partner daje dostęp do nowych funkcji i usług, takich jak moduł telematyczny zarządzania parkiem. Moduł stanowiący integralną część architektury elektronicznej pojazdu wysyła informacje w trybie GPRS do platformy serwisowej PSA Peugeot Citroën. W ten sposób takie informacje, jak ilość przejechanych kilometrów, poziom oleju czy przebieg do przeglądu są okresowo, automatycznie przekazywane zarządzającym parkiem, umożliwiając ograniczenie kosztów eksploatacji flot samochodowych. Nowy Partner jest pierwszym pojazdem, który udostępnił klientom tę oryginalną funkcję, oferowaną w doposażeniu.
Profesjonalni klienci z pewnością docenią koncepcję nowego Partnera, jego parametry i oferowane usługi, które czynią go wzorem w swoim segmencie, a także modułowość i wyjątkowe rozwiązania techniczne, ułatwiające im codzienne życie.
Więcej informacji i zdjęć na temat nowego Peugeota Partnera znajdziecie tutaj.
Źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze