Stellantis ogłosił mianowanie nowego szefa marki Citroën. Nie są to jedyne zmiany, jakie wprowadza firma w swoich strukturach.
W świetle rosnących wyzwań związanych z dostępnością zelektryfikowanej mobilności dla klientów oraz pojawieniem się nowych podmiotów na rynku motoryzacyjnym, Thierry Koskas zostaje mianowany dyrektorem generalnym marki Citroën oraz dyrektorem ds. sprzedaży i marketingu marki Stellantis, z dniem 1 marca 2023 r.
Korzystając z wcześniejszych doświadczeń na stanowisku dyrektora handlowego marki, Thierry Koskas przejmie odpowiedzialność za markę Citroën, aby wykorzystać jej potencjał w Europie i na świecie.
Thierry Koskas zachowuje swoją funkcję Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu i pozostaje w bezpośredniej relacji z Prezesem Zarządu Carlosem Tavaresem. Vincent Cobée, dotychczasowy szef Citroëna, wybrał kontynuację kariery poza strukturami grupy Stellantis – poinformowała spółka w komunikacie.
Carlos Tavares, CEO Stellantis, powiedział: „Mam pełne zaufanie do Thierry’ego Koskasa, który będzie realizował te strategiczne i cenne dla naszej firmy misje, dzięki czemu Stellantis będzie mógł przewodzić w poruszaniu się po rynku, jednocześnie rozwijając kultową markę Citroën. Podwójna odpowiedzialność Thierry’ego wpisuje się w logikę cross-funkcjonalności, tak jak ma to już miejsce w przypadku innych EVP w zespole kierowniczym Stellantis. Chciałbym podziękować Vincentowi Cobée za ustalenie pozycjonowania Citroëna w ramach portfela marek Stellantis i życzyć mu wszystkiego najlepszego w jego przyszłych przedsięwzięciach”.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze