Amerykańska Federacja Reklamy (AAF), „Unifying Voice for Advertising”, ogłosiła dziś wprowadzenie do Galerii Sław Reklamy AAF 2024 (AHOF). Olivier François, globalny dyrektor ds. marketingu w Stellantis, jest jednym z sześciu luminarzy branży, którzy dołączyli do tej prestiżowej grupy. Ogłoszenie to miało miejsce podczas dzisiejszej ceremonii zamknięcia na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych (NYSE).
Tegoroczni laureaci zostali wybrani po rygorystycznym przeglądzie nadzorowanym przez Radę Sędziów składającą się z cenionej grupy liderów branży i innych członków Hall of Fame. Oprócz Francois, wśród wprowadzonych znaleźli się (w kolejności alfabetycznej): Jerri DeVard, CEO i założyciel, Black Executive CMO Alliance (BECA); Jeff Goodby, współprzewodniczący, Goodby Silverstein & Partners; Bill Imada, współzałożyciel, prezes i Chief Connectivity Officer, IW Group; Marc Pritchard, Chief Brand Officer, P&G; oraz Donna Weinheim, były partner, Executive Creative Director, BBDO; Cliff Freeman & Partners.
François zawsze starał się wykraczać poza status quo, z niezwykłym talentem do łączenia komercji z prawdziwą wrażliwością na sprawy społecznie odpowiedzialne i etykę środowiskową. W jakiś sposób osiągnął niezwykłe wyniki sprzedaży i globalną rozpoznawalność marki, angażując wybitnych światowych liderów, ikony kultury z branży filmowej, telewizyjnej i muzycznej oraz światowej sławy działaczy na rzecz ochrony środowiska. Jak powiedział François: „Największą wartością marki, jaką mogę dostarczyć, jest pokazanie, że nasze marki mają wiele do zaoferowania”.
Zobacz: Wiadomości motoryzacyjne. Codziennie
„Jestem przepełniony wdzięcznością za to wyróżnienie” – powiedział François. „To po prostu nie byłoby możliwe bez domu 14 kultowych amerykańskich, francuskich, niemieckich i włoskich marek, które razem tworzą symfonię. CMO może pięknie grać jedną marką, ale przy akompaniamencie wielu wybitnych marek, wraz z ogromną liczbą niezwykle utalentowanych, nieustępliwych i nieustraszonych ludzi w naszych zespołach Stellantis i niesamowitych agencjach na całym świecie, którzy wspólnie wznieśli nasze marki na wyżyny sukcesu, możemy się trochę zabawić „.
Zobacz: Testy samochodów. Pomiary, opinie i spalanie
François dodał: „Podczas gdy te osiągnięcia często pojawiają się pod koniec kariery, w moim przypadku lubię myśleć, że po 15 latach za sterami zespołu marketingowego naszej Grupy dopiero się rozkręcam”.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze