Klienci, którym wpadł w oko nowy Peugeot 3008, do tej pory mieli do wyboru dwie wersje napędowe: miękką hybrydę o mocy 136 KM lub 210-konny silnik elektryczny. Przyszła kolej na coś pomiędzy, a dokładniej hybrydę typu plug-in. SUV jest już dostępny w Holandii w cenie 46.390 euro (ok. 198 tys. zł).
Peugeot tłumaczy, że 3008 plug-in Hybrid 195 e-DCS7 stanowi uzupełnienie oferty oraz alternatywę dla klientów, dla których elektryczna wersja wciąż jest o krok za daleko. Samochód wpisuje się zatem pomiędzy dotychczasowe wersje zarówno pod względem mocy (choć tutaj bliżej mu do elektryka), jak i ceny. Hybrydowy Peugeot 3008 z wtyczką został wyposażony w akumulator o pojemności 21 kWh, który pozwala przejechać do 80 kilometrów w trybie elektrycznym. Pomiar zasięgu został wykonany w cyklu WLTP. Trzecia wersja napędowa powiększa przewagę nad konkurencyjnym Renault Scenic E-Tech, który jeździ wyłącznie na prądzie.
195-konny układ napędowy Peugeot 3008 plug-in Hybrid składa się z silnika benzynowego PureTech o mocy 110 kW (150 KM) i jednostki elektrycznej, która generuje 92 kW (125 KM). Napęd jest przenoszony za pośrednictwem zelektryfikowanej 7-biegowej, dwusprzęgłowej skrzyni automatycznej.
Zobacz także: Nowy Peugeot 3008 już w polskich salonach. Nawet osiem lat gwarancji
Peugeot 3008 plug-in Hybrid w wersji Allure i GT
Peugeot zdecydował się na prostą i przejrzystą ofertę, składającą się z dwóch poziomów wyposażenia: Allure i GT. W obu przypadkach klienci mogą liczyć na bogate wyposażenie standardowe, obejmujące lakier metaliczny, 19-calowe felgi aluminiowe, dostęp bezkluczykowy, kamerę cofania oraz tapicerkę łączącą tkaninę ze skórą ekologiczną. Dodatkowo dostępne są trzy atrakcyjne pakiety opcji, obejmujące wyposażenie charakterystyczne dla samochodów z wyższego segmentu, takie jak wentylowane siedzenia i ogrzewanie tylnej kanapy.
3008 to pierwszy model Stellantis, który powstał na nowej platformie STLA Medium i pierwszy z panoramicznym i-Cockpitem o przekątnej 21 cali, który łączy w sobie wysoko umieszczony cyfrowy zestaw wskaźników i centralny ekran dotykowy. Opcjonalnie dostępne są reflektory z nową technologią Peugeot Pixel LED (standard w wersji GT) i najnowsze systemy wspomagania kierowcy.
Peugeot 3008 plug-in HYBRID 195 e-DCS7 w wersji Allure oferowany jest w Holandii w cenie 46.390 euro (ok. 198 tys. zł). Dodatkowy koszt dopłaty do wersji GT wynosi 4500 euro.
Najnowsze komentarze