Nowa oferta Peugeot Connect, dostępna od kwietnia 2010 roku w dziesięciu krajach Europy, oznacza głównie nową skrzynkę telematyczną o większej dostępności, oraz wachlarz powiązanych usług o wysokiej wartości dodanej, czyli:
– Peugeot Connect SOS – dla połączenia awaryjnego;
– Peugeot Connect Assistance – dla pomocy w naprawie;
– Peugeot Connect Fleet – dla zarządzania flotami aut.
Cena skrzynki Peugeot Connect to 290 EUR i zawiera usługi Peugeot Connect (SOS + Assistance), oraz związaną z tym komunikację telefoniczną bez ograniczeń czasowych i bez abonamentu. Usługa Peugeot Connect Fleet przeznaczona dla firm do zarządzania flotami pojazdów, będzie rozwijana stopniowo z odpowiednim abonamentem.
Modele 207 i 308 będą pierwszymi modelami, w których to wyposażenie dostępne będzie w opcji, a następnie w RCZ i i0n wprowadzanych w tym roku. Dla tych dwóch nieseryjnych modeli skrzynka Peugeot Connect będzie na wyposażeniu seryjnym.
Ta nowa oferta będzie także wprowadzana do pozostałych produktów gamy, seryjnie lub w opcji w zależności od poziomu wyposażenia samochodu.
Peugeot udostępnia zatem usługi łączności na pokładzie samochodu, korzystając ze swojego doświadczenia i z liderowania na rynku.
W efekcie Peugeot oferuje połączenie awaryjne od 2003 roku poprzez systemy radionawigacji WIP, w które wyposażonych jest 400 tys. pojazdów. Od tego czasu miało miejsce 3,5 tys. interwencji pomocy, z których zostało zarejestrowanych 2 tys. automatycznych połączeń awaryjnych.
Intensywny rozwój Peugeot Connect w Europie jest podstawowym elementem strategii Peugeota by stać się liderem usług łączności.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? Chcesz skutecznie wyłączyć FAP/DPF?
Rozwiązaniem jest Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze