ALLURE – Peugeot koncentruje swoje wysiłki na edukacji, która jest kluczem do zrównoważonego świata.
EMOTION – Peugeot z dumą wspiera ważne programy edukacji ekologicznej.
EXCELLENCE – Peugeot finansuje kampanię darowizn dla swoich pracowników za pośrednictwem platformy Captain Cause.
W 2023 roku Peugeot postanowił umieścić EDUKACJĘ w centrum swojej strategii odpowiedzialności i skoncentrować swój wkład na konkretnych działaniach edukacyjnych, które mają wpływ na środowisko. W tym celu nawiązano ważne partnerstwa z dwoma stowarzyszeniami: Under the Pole i Born Free.
Peugeot rozszerza to zobowiązanie, nawiązując TERAZ współpracę z Captain Cause, firmą której misją jest wspieranie organizacji mających wpływ społeczny i środowiskowy na całym świecie, aby wspierać cele edukacyjne i środowiskowe bliskie sercu Peugeot.
Peugeot finansuje kampanię darowizn dla swoich pracowników, umożliwiając im przekazywanie darowizn na określone cele. Pierwsza kampania „difts” (darowizna finansowana z góry) dla pracowników Peugeot zostanie przeprowadzona w czerwcu 2024 r. i wykorzystana do niej zostanie platforma Captain Cause. Wykonując zaledwie kilku kliknięć, pracownicy będą mogli konkretnie wesprzeć w imieniu marki cztery duże projekty, w tym projekty partnerów marki, czyli Born Free (podnoszenie świadomości na temat ochrony dzikich gatunków i przestrzeni naturalnych) i Under the Pole (program eksploracji naukowej i podnoszenia świadomości na temat oceanów).
Linda Jackson, dyrektor generalna Peugeot i Frédéric Mazzella, założyciel Captain Cause i BlaBlaCar, korzystając ze swojej obecności na targach VIVATECH ogłosili nawiązanie współpracy.
Linda Jackson, dyrektor generalna Peugeot: „Obecnie oferujemy najszerszą gamę pojazdów elektrycznych wśród europejskich producentów samochodów. Jednakże nasze odpowiedzialne zaangażowanie musi pójść jeszcze dalej. Wierzymy, że to właśnie edukacja jest kluczem do bardziej zrównoważonego świata. Dlatego wspieramy konkretne projekty edukacyjne naszych partnerów Under the Pole i Born Free. W ramach naszej organizacji chcieliśmy jeszcze bardziej zjednoczyć naszych pracowników wokół odpowiedzialnego zaangażowania marki PEUGEOT w edukację. W tym celu, we współpracy z firmą Captain Cause, platformą filantropii partycypacyjnej założoną przez Frédérica Mazzelliego, założyciela Captain Cause i BlaBlaCar, proponujemy im kampanię charytatywną na rzecz wsparcia stowarzyszeń, aby mogli w pełni uczestniczyć w tej strategii. W drugiej fazie rozszerzymy to podejście na zewnątrz, umożliwiając naszym klientom wsparcie celów, które są dla nas ważne, zgodnie z zaangażowaniem i wizją Peugeot”.
Frédéric Mazzella, założyciel Captain Cause: „Oferując swoim pracownikom możliwość przekazania „diftu”, Peugeot potwierdza swoje zobowiązania w zakresie CSR, umożliwiając większej liczbie osób udział w transformacji ekologicznej. Jesteśmy dumni, że możemy wspierać markę Peugeot będącą pionierem bardziej odpowiedzialnego marketingu”.
PEUGEOT
Peugeot oferuje najszerszą gamę samochodów elektrycznych spośród wszystkich najważniejszych europejskich producentów, zaspokajając potrzeby wszystkich użytkowników, zarówno samochodów miejskich, jak i pojazdów użytkowych. Wartościami marki Peugeot są Allure (atrakcyjny design), Emotion (przyjemność z jazdy), Excellence (bezkompromisowa francuska jakość i najnowocześniejsza technologia). Peugeot działa w ponad 140 krajach, a w 2023 r. marka sprzedała ponad 1,1 mln samochodów na całym świecie. Będący w Europie liderem elektrycznych pojazdów segmentu B oraz lekkich samochodów użytkowych, Peugeot cały czas wzbogaca swoją ofertę, wprowadzając do niej trzy modele elektryczne: SUV-y Peugeot E-3008 i E-5008, a także Peugeot E-408. Marka oferuje swoim klientom całkowity spokój ducha dzięki programowi „Allure Care” i ochrony na 8 lat/do osiągnięcia przebiegu 160.000 km dla całej gamy elektrycznych samochodów osobowych. PEUGEOT wykorzystuje najnowsze technologie, czego dowodem jest oferowany w samochodzie Panoramic i-Cockpit® z ChatGPT. Ponadto, świadectwem zamiłowania marki do osiągów i innowacji jest hipersamochód Peugeot 9X8, który bierze udział w Długodystansowych Mistrzostwach Świata (WEC), w ramach których odbywa się wyścig 24 godziny Le Mans.
CAPTAIN CAUSE
Założona w 2022 roku przez Frédérica Mazzellę (założyciela BlaBlaCar), Georgesa Basdevanta, Clarę Pigé i Nathanaëla Romano, Captain Cause to start-up typu „impact by design” tworzący pomost między firmami i stowarzyszeniami. Ta młoda firma, która wymyśliła termin dift® (skrót od słów „darowizna” i „prezent”) pozwala firmom wspierać ważne dla nich cele społeczne i środowiskowe, angażując jednocześnie klientów, partnerów lub pracowników poprzez prefinansowane darowizny na rzecz stowarzyszeń. Umożliwiając firmom wykorzystanie istniejącego budżetu (np. budżetu marketingowego przeznaczonego na prezenty korporacyjne lub programy lojalnościowe), Captain Cause odblokowuje nowe źródło finansowania dla stowarzyszeń reagujących na najważniejsze współczesne wyzwania. Ponad 250 firm, w tym Accor, L’Équipe, Française des Jeux, BNP, Orange, M6, a teraz Peugeot, zaufało już Captain Cause. Cel? 1 miliard euro przekazany na projekty non-profit.
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze