Peugeot jest także pierwszym laureatem w kategorii motoryzacyjnej z 87,1 punktami na 100 możliwych i awansował z drugiego na pierwsze miejsce. Cocedal Conseil przeprowadziło te badania na 263 stronach internetowych w siedemnastu sektorach różnych aktywności podczas ostatniego kwartału 2010 roku.
Metodologia jest prosta i zawiera wysłanie siedmiu tajnych emaili (reklamacja, cztery zapytania handlowe, problem techniczny jak również jedno pytanie o staż). Każda odpowiedź jest oceniana do 100 punktów (40 punktów za czas odpowiedzi, 40 punktów za jakość odpowiedzi i 20 punktów za sposób odbioru/przyjęcia).
Ponadto Peugeot jest trzynastą najczęściej kontaktującą się przez email marką w 2010 roku (biorąc pod uwagę wszystkie sektory aktywności).
Peugeot
Peugeot jest jedyną marką rozwijającą ofertę mobilności zintegrowanej na samochody osobowe i użytkowe, skutery, rowery i szeroką ofertę usług. Obecny w 160 krajach z 10.000 punktów kontaktowych, Peugeot łączy wszędzie na świecie oczekiwania i emocje. W 2010 roku, Peugeot sprzedał 2.142.000 samochodów stając się francuską marką o największej liczbie rejestracji na świecie, a dziewiątą marką samochodową. Połowa Peugeotów sprzedanych na świecie emituje mniej niż 140 g CO2/km. Wsparty dwustu latami inspiracji Peugeot w 2010 roku odnowił swoją linię stylu, swoją identyfikację wizualną, uzupełnił swoją ofertę mobilności i potwierdził swoje międzynarodowe ambicje. Marka dąży do rozwoju wprowadzając do sprzedaży modele RCZ, i0n – samochód w stu procentach elektryczny, 408 w Chinach i Brazylii, 508 w Europie i Chinach oraz rozwijając ofertę mobilności na kartę Mu by Peugeot.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? Chcesz skutecznie wyłączyć FAP/DPF?
A może chcesz oszczędzać paliwo w swojej ciężarówce?
Znakomite rozwiązania oferuje Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze