Impreza, w której weźmie udział prawie 1500 osób z 40 krajów będzie miała miejsce w „104”, nowej wielobranżowej hali wystawowej, mogącej też pełnić rolę galerii sztuki.
Do dyspozycji uczestników imprezy Peugeot podstawi 10 samochodów z szoferami. Będą to 607 i 807, prowadzone przez kierowców wyszkolonych w eco-drivingu. Wożeni będą nimi najważniejsi goście, którzy zaszczycą swoim udziałem konferencję.
Udział Peugeota w tym przedsięwzięciu ma pokazać multimedialność całego koncernu. Można się o niej przekonać korzystając z następujących stron internetowych:
www.peugeot.com – strona korporacyjna
www.tv.peugeot.com – internetowa telewizja Peugeota
www.peugeotwebstore.com – strona, na której można sprawdzić dostępność wybranej wersji samochodu, a w niektórych krajach nawet złożyć zamówienie za pomocą dosłownie kilku kliknięć.
Dodatkowo, Peugeot znalazł swoje miejsce na portalu Facebook, widząc tu okazję na zainteresowanie innych użytkowników swoimi produktami, a także stworzył stronę o nazwie Wyspa Lwa, na której prezentowane są projekty nadesłane podczas piątego konkursu dla projektantów Peugegota.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z angielskiego: Grzegorz Różycki
Najnowsze komentarze